کرونا مانع خدمت رسانی به مردم نشد
مدیرکل بیمه ایران استان کرمانشاه میگوید علی رغم همه گیری بیماری کرونا این بیمه هرگز تعطیلی نداشت و در ۱۰ ماهه اول سال ۳۴۰ میلیارد تومان خسارت به زیان دیدگان پرداخت شد
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، جمال یوسفی مدیرکل بیمه ایران استان کرمانشاه با اشاره به اینکه با وجود شرایط
بیماری کرونا بیمه ایران در تمام مدت یکسال اخیر با ۱۰۰ درصد ظرفیت مشغول کار بود، اظهار کرد: با تلاشهای صورت گرفته در ۱۰ ماهه امسال ۳۴۰ میلیارد تومان و به طور میانگین هفتهای هشت میلیارد تومان خسارت در استان کرمانشاه پرداخت شده است.
مدیرکل بیمه ایران استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای تسهیل در انجام امور بیمه شدگان، با وجود حساسیتی که در زمینه مسائل مالی بیمه شدگان وجود داشت، اما نرم افزارهایی برای انجام امور بیمه شدگان طراحی کردیم که شبانهروزی ارائه خدمات دارد.
وی در ادامه از برنامههای سراسری بیمه ایران برای کاهش مراجعات حضوری مردم برای خدمات بیمه هم یاد کرد و ادامه داد: طرحی در استانهای خوزستان و تهران استارت خورده که در زمان تصادفات تا سقف سه میلیون تومان نیازی به مراجعه حضوری برای دریافت خسارت نیست و دو طرف خسارت میتوانند در همان محل تصاویر تصادف را به اپلیکیشن یا سایتی که برای این منظور طراحی شده ارسال کنند و خسارت آنها ظرف مدت کوتاهی از طریق درگاه الکترونیکی پرداخت میشود.
یوسفی از مطالبات ۳۶ میلیارد تومانی که بیمه ایران در این زمینه در قالب ۴۳۰۰ پرونده دارد یاد کرد و ادامه داد: برای دریافت این مطالبات از مردم ۵۰ تا ۷۰ درصد تخفیف در نظر گرفتیم که اگر این مطالبات از سوی مردم پرداخت نشود مجبوریم از طریق ثبت اسناد و املاک برای توقیف اموال آنها اقدام کنیم.
او هچنین از تقویت شبکه فروش بیمه در استان در قالب ۴۰۳ دفتر و نمایندگی حقیقی، حقوقی و بیمه عمر هم خبر داد و اظهار کرد: این روند تاکنون برای حدود ۲۱۰ نفر اشتغالزایی داشته است.