امروز: -
مراسم تحویل خودرو‌های طرح نوسازی ناوگان سواری کرایه بین شهری که در سالن همایش‌های شرکت ساپکو با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی صبح امروز ۶ بهمن ماه برگزار شد.
عکاس :زینب حمزه لویی
تاریخ : ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۲۹
 
به گزارش گروه عکس خبرگزاری صداوسیما : بهسازی و نوسازی ناوگان در همه شیوه‌های حمل و نقل همواره از برنامه‌های اصلی دولت است و با کمک همه خودروسازان این بخش نوسازی خواهد شد. وزیر راه و شهرسازی گفت: نوسازی ناوگان کرایه تاکسی بین شهری با تسهیلات ۷۰ درصدی شبکه بانکی تا نوسازی کامل این ناوگان ادامه خواهد داشت. طول بزرگراه‌ها تا پایان دولت از ۱۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر به ۲۲ هزار کیلومتر افزایش خواهد یافت که تحولی بزرگ در حمل و نقل کشور است. وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اجرای طرح تحویل سوییچ خودرو‌های سواری کرایه بین شهری به مالکان آن‌ها در هر استان گفت: ۲۸ هزار خودروی کرایه تاکسی فعال بین شهری در کشور وجود دارد که عمر متوسط آن‌ها ۱۱ سال است درحالیکه استاندارد عمر ناوگان کرایه بین شهری ۱۰ سال است و ما فقط یک سال عقب بودیم، اما شروع به نوسازی کردیم.
 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بابا طرح تبدیل کاربری رو احیا بکنید چرا راننده اینقدر بدبختی بکشه برا تعویض خودروش ،حداقال تو بازار میفروشش با قیمت بهتر و یکی دیگه میتونه بخره نه اسقاط بشه با قیمت هیچ
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha