پخش زنده
امروز: -
گزارش عملکرد شرکتهای هواپیمایی در حوزه پاسخ به شکایات مسافران منتشر شد.
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری صداوسیما، سازمان هواپیمایی کشوری در این گزارش اعلام کرد: در بازه زمانی ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۹, در مجموع ۱۳۱ شکایت از شرکتهای هواپیمایی و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی به سازمان ارسال شده که به ۹۸ درصد آنها پاسخ داده شده است.
سهم شرکتهای هواپیمایی از شکایات واصله ۱۱۳ مورد و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی ۱۸ مورد گزارش شده است.
مسافران میتوانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش سامانه حقوق مسافر در پرتال سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس cao.ir مطرح و پیگیری کنند.