اخبار « کلاهبرداری به اسم "ربات پشتیبانی شاد" » را در اخبار جوانه های امروز پیگیری باشید .
تاریخ : ۱۳۹۹/۱۰/۲۰- ۱۶:۰۰
«سر خط اخبار و رودیداد های مهم»

_ کلاهبرداری به اسم "ربات پشتیبانی شاد"

پیام پلیس فتا ، به دانش آموزان : مراقب کلاهبرداران ِ شبکه شاد باشید.

پلیس هشدار داده، کلاهبردارها، حساب کاربری با نامِ "ربات پشتیبانی شاد" می سازند و ، ازتون می خوان، مشخصاتتون یا مقداری پول ، براشون بفرستید.

در غیر این صورت ، دسترسی شما به شبکه شاد، قطع میشه. پلیس ، ازتون خواسته، به هیچ عنوان پول و مشخصاتتون رو برای این اونها ، ارسال نکنید و اگر از این پیام ها دریافت کردید،​ سریع، به خانواده اطلاع بدید.

_ آموزش داوطلبانه به دانش آموزان کم برخوردار

کمک مومنانه، به روشی متفاوت. دانشجوها ،​ آستین بالا زدن تا ، به دانش آموزان کم برخوردار، بصورت تلفنی،​آموزش بدن.

_ افتتاح آموزشگاه خیر ساز

یک هنرستان بزرگ و مجهز، هدیه ی افراد نیکوکار ، به دانش آموزانِ کم برخوردار یزدی . این هنرستان ، با زیربنای بیش از 2 هزار متر، با کمک بیش از ،​ 6 میلیارد تومانیِ خیران، در شهرکِ رزمندگان یزد ، ساخته شده. 

آموزشگاه خیرساز - باصدا کلنگ ساخت ِ یه مدرسه دیگه هم ، با همت مادران نیکوکار در روستایی ،در یزد زده شد. مدرسه ای هزار و صد متری.

_ اهدای نشان جهانی به سردار دلها

و روایتی از آرمینِ قهرمان، که مدال جهانی خودش رو به یک قهرمان جهانی دیگه، تقدیم کرد!

_ معرفی بهترین استیکرهای ایرانی سال

بهترین استیکرهای ایرانی، معرفی میشن. قراره سه روز دیگه، همزمان با روز جهانی ِ استیکر، برترین های دومین جایزه سالِ استیکر که ایران ، برگزار می کنه، انتخاب و معرفی بشن. این مسابقه رو ، پیام رسانِ ایرانی آی گپ، از مهرماه برگزار کرده و می خواد با این کار، استیکرهای نزدیک به فرهنگ ایران، در فضای مجازی بیشتر استفاده بشه. اگه شما هم بلدید، برای دور سوم مسابقه، آماده بشید.

_ نام واقعی شخصیت های انیمیشن پسر شجاع

شاید براتون جالب باشه بدونین شخصیت های اصلی کارتون پسر شجاع همشون اسم داشتن . اسم واقعی این کارتون ژاپنی داستان دون چاکه . اسم پسر شجاع چاکه و پدرش ارسطو نام داره . خانوم کوچولو لالا، خرس مهربون دیاگو و اسم شیپورچی راپا بوده!

_ چاقی و اضافه وزن دانش آموزان در روزهای کرونایی/ علل چاقی و اضافه وزن

از هر 10 دانش آموز ایرانی، 3 نفر، اضافه وزن دارن و چاق هستند! می دونستید یکی از علت هاش، خواب نامناسبه؟!

_ پهپادی از جنس برگ های آناناس

در مالزی و سنگاپور، که به کشورهای آناناسی معروفند، کشاورزها برگ های آناناس رو یا دور می ریختن یا می سوزوندن. اما حالا، محققان، فیبر موجود در برگ آناناس رو به ماده محکمی برای ساخت چارچوب پهپاد تبدیل کردن. پهبادهای سبک و ارزون و کاربردی که مثل بقیه مدل ها، می تونن 20 دقیقه در ارتفاع هزار متری پرواز کنن. اگر هم خراب بشن، در باغچه خاکشون می کنن تا در کمتر از 2 هفته، تجزیه بشن!

_ سگ رباتیک درس آموز

سگی که هر بار زمین می خوره،​ درس عبرت می گیره! هوش مصنوعی این سگ رباتیک، عبرت آموزه و وقتی زمین می خوره، علت زمین خوردن رو به حافظه می سپاره تا دفعه بعد، تعادلش رو بهتر حفظ کنه. به قول معروف، هر بار افتادن اون رو قوی تر می کنه! محققان چینی و اسکاتلندی امیدوارن با همین الگو، در آینده، ماشین هایی بسازند که هنگام برخورد با موانع یا سقوط، مثلا پرواز کنند یا خلاصه کاری کنند که کمترین آسیب به سرنشین ها برسه.

_ معرفی کتاب " اصول خبرنویسی و خبرنگاری "

بیشتر بدانید :

آرشیو کل اخبار جوانه ها 

نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha