خبر « اجبار دانش آموز برای حضور در مدرسه، تخلف است » را در اخبار جوانه ها پیگیری کنید .
تاریخ : ۱۳۹۹/۱۰/۱۷- ۱۶:۲۵
«سر خط اخبار و رودیداد های مهم»

_ برترین های جشنواره دانش آموزی علمدار معرفی و قدردانی شدند 

_ پویش بین المللی نسل سلیمانی ، میلیونی شد

نوجوونای ایرانی و کشورهای منطقه، با مشارکت میلیونی در این پویش بین المللی ، بر ادامه راه شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کردند .  اگه شما هم می خواهید به این پویش بپیوندید و پیام هاتون به همه جهان مخابره کنید ، تا فردا ،فرصت دارید . نسل سلیمانی دات کام .

_ مدال طلای جهان بر گردن فرزند شهید مدافع حرم

همزمان با سالروز شهادت سردار دلها و قدردانی از شهدای مدافع حرم ، قهرمان جهان مدال طلای خود را به خانواده شهید تکواندوکار مدافع حرم تقدیم کرد.

_ اجبار دانش آموز برای حضور در مدرسه، تخلف است

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفته برگزاری امتحانات مدارس غیردولتی مثل همه مدارس ،تابع قوانین کشوریه . بنابراین هیچ مدرسه ای نباید دانش آموزان رو مجبور کنه برای امتحان در مدرسه حاضر بشن .آقای صالح گفته دانش آموزان می تونن موارد تخلف رو به آموزش و پرورش اعلام کنن تا رسیدگی بشه .

_ اصلاحات و تغییرات کتاب های درسی ، به روز می شود

سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش ، به تازگی شیوه نامه ای تصویب کرده که کمک می کنه کتاب های درسی به درستی و با بهترین شیوه ، به روز بشن . در چند ماه گذشته ، ماجرای تغییرِ متون کتاب درسی ، بدون اجازه مولف ها ، جنجال بسیاری به پا کرده بود .

_ تمدید ثبت نام در جشنواره فرهنگی هنری تا فردا

اگه می خواهید آثار فرهنگی و هنریتون رو به این جشنواره بفرستید ، تا 10 بهمن فرصت دارید . جشنواره امسال به علت شیوع کرونا غیر حضوری برگزار میشه . برای اطلاع بیشتر از چگونگی شرکت در جشنواره می تونید به کانال جشنواره فرهنگی هنری در شبکه شاد به نشونی اَتساین فردا فستیوال مراجعه کنید.

 

بیشتر بدانید :

آرشیو کل اخبار جوانه ها 

نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha