اخبار « شکست میلان در سری آ » را در خبر ورزشی امروز پیگیری کنید .
تاریخ : ۱۳۹۹/۱۰/۱۸- ۱۲:۴۵

«سر خط اخبار و رودیداد های مهم»

_ شکست میلان در سری آ

فوتبال باشگاههای ایتالیا ، میلان که تنها تیم در بین پنج لیگ برتر معتبر اروپایی بود که روی شکست رو به خود ندیده بود دیشب بالاخره باخت

_ پیروزی بارسلونا در لالیگا

حذف یونایتدها برابر همشهری خود و صعود بارسلونا به جمع مدعیان لالیگا، از مهمترین نتایج دیشب بود.
در دیداری معوقه از هفته دوم فوتبال باشگاههای اسپانیا، دیشب - بارسلونا برابر میزبانش بیلبائو 3 - 2 پیروزی شد.
تو این مسابقه پدری ستاره 18 سال بارسایی ها یک و لیونل مسی دو گل برای تیمشون زدند. شاگردان کومان با این پیروزی به رده سوم جدول صعود کردند و 31 امتیازی شدند. در جدول پس از اتلتیکوی 38 امتیازی که سه بازی معوقه هم داره، رئال با 36 امتیاز دومه.

_ حذف اتلتیکومادرید از جام حذفی اسپانیا

در جام حذفی اسپانیا و در مهمترین بازی دیشب از کوپا دل ری - اتلتیکومادرید، صدرنشین این فصل لالیگا، با یک گل مغلوب تیم دسته سومی و ناشناخته کُرنیا شد و از این رقابتها کنار رفت. در سایر بازیها، نومانسیا 2 - یک به آلمِریا باخت. آلاوز با یک گل لاکرونیا رو برد.گرانادا 2 - یک لئونسارو مغلوب کرد و فوئنلابرادا هم در ضربات پنالتی مایورکا رو شکست داد.

_ منچسترسیتی در دیدار نهایی فوتبال انگلیس

در نیمه نهایی فوتبال اتحادیه انگلیس هم، منچسترسیتی با برتری 2 - صفر مقابل منچستر یونایتد راهی دیدارنهایی این جام شد. در این مسابقه، استونز و فرناندینو برای آبی های منچستر گل زدند. جالبه که سولسشایر سرمربی یونایتدها در هر 4 نیمه نهایی که با تیمش به عنوان سرمربی حضور داشته شکست خورده. دیدار نهایی میان دو تیم تاتنهام و منچسترسیتی 5 اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد. منچسترسیتی 4 سال متوالیِ که به فینال صعود می‌کنه.

_ لوشامپیونه فرانسه ؛ تساوی پاری سن ژرمن و سنت اتین

در رقابتهای هفته هجدهم لوشامپیونه فرانسه، در مهمترین بازیهای دیشب، پاری سن ژرمن در نخستین حضور پوچتینو روی نیمکت این تیم، برابر سنت اتین به تساوی یک - یک رسید و در رده دوم جدول 36 امتیازی شد. لیون صدرنشین 3 - 2 لانس رو شکست داد و 39 امتیازی شد. لیل تیم سوم جدول هم دو - یک به آنژه باخت. در دیدار بِرِست و نیس هم که با دو گل بسود بِرِست به پایان رسید، اشتباه دروازه بان برس سوژه رسانه ها شد. لارسونه چیزی نمونده بود که دروازش رو به شکل عجیبی باز کنه.

_ پیگیری لیگ برتر هندبال امروز با سه بازی از گروه ب مسابقات

امروز - مس کرمان با کیمیا کاشت کردستان ، فراز بام خاییز دهدشت با سپاهان اصفهان و پرواز هوانیروز با زغال سنگ طبس دیدار می کنند. در دیدارهای دیروز، پرسپولیسِ بهبهان36 - 25 نفت و گازِ گچساران رو برد. ستارگان دشتستان 34 - 15 مغلوب ذوب آهن اصفهان شد و تیم صدرنشین نیروی زمینی شهید شاملیِ کازرون 24 - 20 پاس ناجای قم رو شکست داد و با کسب نهمین پیروزی و بدون شکست در صدرِ جدول، 19 امتیازی شد.

_ طرح های نیمه تمام ورزشی اصفهان همچنان بلاتکلیفند

طرح های نیمه تمام ورزشی در اصفهان هزینه های زیادی روی دست ورزش این استان گذاشته و همچنان بلاتکلیفند .

_ نداشتن شغل از مشکلات ورزشکاران تیم های ملی و قهرمانان

نداشتن شغل و منبع درآمدی ثابت، یکی از مشکلات ورزشکاران تیم های ملی و قهرمانان کشورمونِ. کشتی گیران اندیمشکی هم با این مشکل روبرو هستن.

_ هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال بانوان با برد تیم پاز تهران شروع شد
_ بانوان تنیس باز در جام حذفی حریفان را شناختند
_ پیگیری مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان  امروز با دو بازی
_ توافق فوتسال بانوان مس رفسنجان با 15 بازیکن 

 

_ هفته پنجم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با 6 دیدار

هفته پنجم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با 6 دیدار آغاز میشه که در مهمترین بازیها، گیتی پسند با شهروند ساری و مس سونگون با حفاری اهواز دیدار میکنن.

_ جام ملت های 2023 آسیا ؛ با شرکت 24 تیم

با اعلام ای اف سی، جام ملت های 2023 آسیا، 26م خرداد تا 25م تیر 1402به میزبانی10 شهر چین برگزار میشه. این رقابتها برای اولین باره که با شرکت 24 تیم برگزار خواهد شد

_ جریمه سرمربی ولورهمپتون

اتحادیه فوتبال انگلیس، نونو اسپریتو سرمربی ولورهمپتون رو به دلیل انتقاد از داور بازی تیمش مقابل برنلی 25 هزار پوند جریمه کرد

بیشتر بدانید:

آرشیو کل اخبار ورزشی 

نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha