خبر « مجوز برپایی نماز جمعه در شهرهای زرد » را در خبر قرانی امروز پیگیر باشید.
تاریخ : ۱۳۹۹/۱۰/۱۸- ۱۰:۰۰
«سر خط اخبار و رودیداد های مهم»

_ مجوز برپایی نماز جمعه در شهرهای زرد
_ طرح های شهید سلیمانی در مقابله با کرونا

_ سخنرانی تلویزیونی رهبری در سالروز قیام ۱۹ دی

پخش زنده سخنرانیِ رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام ۱۹ دی.
این برنامه ساعت 11 صبح فردا از شبکه‌های تلویزیونی یک ، خبر و رادیو ایران روی آنتن می رود. سخنرانی حضرت آیت ا.. خامنه ای به مناسبت قیام 19 دی ، هر سال با حضور مردم قم در حسینیه امام خمینی برگزار می‌شد که امسال به علت شیوع کرونا، تلویزیونی برگزار می شود.

_ بزرگداشت قهرمان مقاومت مقاومت ایران اسلامی

نخستین کنگره بین المللی شعر انتقام سخت با قرائت اشعاری به ۷ زبان فارسی، عربی، اردو، انگلیسی، ​کردی،
ترکی و آذری ، در تهران برگزار شد.در بیروت هم اعضای اتحادیه جهانی مقاومت در نشستی یاد و خاطره ی رشادت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را گرامی داشتند ؛ برپایی محفل شعرای مقاومتِ عرب زبان از دیگر برنامه های این گردهمایی بود .

_ نتایج آزمون های ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان

اعلام نتایج مرحله دوم پانزدهمین دوره آزمون های ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم. حفاظ می توانند برای اطلاع از نحوه ی عملکردشان به نشانی اینترنتی telavat.com مراجعه کنند . گفتنی است مرحله سوم آزمون، اول اسفند ، برگزار خواهد شد .

_ جلسه کارگروه بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی

آقای لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت : باوجود شرایط کرونایی بزرگداشت مراسم ایام الله دهه فجر تعطیل بردار نیست. ما به آنچه در ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گیری شود عمل می کنیم .

_ اعلام آمادگی تعامل حوزه علمیه با کلیساها

آیت الله اعرافی مدیرحوزه‌های علمیه کشور با ارسال نامه‌ای به دبیرکل موقت شورای جهانی کلیساها اعلام کرد : این نهادِ علمی آماده ی فعالیت مشترک ، برای دستیابی به راه‌حل‌های دینی جهت کاهش بحران‌های جهانی است.

_ استاد راستگو؛ روحانی مبلّغ و هنرمند

چهل روز از درگذشت ، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن راستگو که یکی از اولین مجریان و کارشناسان مذهبی برنامه های کودک در حوزه کودکان و نوجوانان پس از انقلاب بود، می گذرد ، طلبه ای که قصه گوئی های دلنشینش برای کودکان و نوجوانان و حتی والدینشان در دهه شصت خاطره انگیز و جاودانه شد . روحش شاد و یادش گرامی .

_ نمایشگاه نقاشی‌ با عنوان «آل علی علیه‌السلام» در پایتخت

14 اثر ارزشمند و محصول ۲ سال فعالیت مستمر از آقای حسن روح الامین ، هنرمند تجسمی کشور، با هدف توسل و تبلیغ برای بازدید علاقمندان تا 25 دی در فرهنگسرای نیاوران تهران به نمایش در آمده است .

بیشتر بدانید : 

آرشیو کل اخبار قرانی 

نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha