اخبار « تمدید ثبت نام در جشنواره قرآنی فجر » را در خبر قرانی امروز پیگیر باشید
تاریخ : ۱۳۹۹/۱۰/۱۵- ۱۰:۰۰

«سر خط اخبار و رودیداد های مهم»

_ تمدید ثبت نام در جشنواره قرآنی فجر

نام نویسی در این رقابت قرآنی که همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و به صورت غیرحضوری برگزار می شود، تا آخر این هفته ادامه خواهد داشت.

_ محافل قرآنی به یاد سردار دلها / بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

محافل انس با کلام وحی به یاد سردار قرآنی در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد. این گردهمایی های نورانی به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش ، با حضور قاریان ملی و بین المللی در مساجد زاهدان برپا شد .

 _ آزمون برخط برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم 

راه اندازی سامانه آزمون برخط برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار دلها. این سامانه با همکاری مشترک سازمان دارالقران‌الکریم و اتحادیه موسسات و تشکلهای قرآن و عترت ، برای حدود 50 هزار داوطلب به بهره برداری رسید.گفتنی است، این سامانه به زودی در حوزه آموزش برخط نیز فعال می شود .

_ برنامه های مساجد به مناسبت شهادت سردار دلها/ ادای احترام بچه‌های مساجد به سردار بزرگ مقاومت

حجت الاسلام ارزانی رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در نشست خبری گفت:از ابتدای هفته دفاع مقدس بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه برای بزرگداشت سردار شهید سلیمانی در حال برگزاری است و تا پایان دهه فجر ادامه دارد.

در این برنامه نیز از پوستر "پیشانی شکر" رونمایی شد . 

_ یاد سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیملانی در فرامرزها

آیین های بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار بزرگ مقاومت ، همچنان در کشورهای مختلف در حال برگزاریست . این مراسم روز گذشته در روسیه ، ایتالیا، هند، عراق ، ترکیه، لبنان، سوریه و یمن برپا و یاد و خاطره ی قهرمان بین المللی مبارزه با تروریسم گرامی داشته شد .

_ وداع با آیت الله مصباح یزدی

مراسم خاکسپاری عمار انقلاب در شهر مقدس قم . آیین وداع با آیت‌ا.. محمدتقی مصباح یزدی ، عضوفقید مجلس خبرگان رهبری و رییس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) از ساعتی قبل آغاز شد .

تشییع پیکر این عالم مجاهد از مصلای قم تا حرم مطهر حضرت معصومه (سلام ا.. علیها ) هم اکنون با حضور علما و فضلا و مردم ولایت مدار در حال برگزاریست . قرار است پیکر آیت ا.. مصباح یزدی در حرم مطهر بانوی کرامت به خاک سپرده شود .

 

_ مردی از نسل سلیمانی های خدمتگزار به مردم و انقلاب تا پای جان / معرفی امام جمعه بافق

در مراسمی از خدمات ۲۵ ساله حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه سابق بافق قدردانی و حجت الاسلام رضا سعادت فر به عنوان امام جمعه جدید این شهرستان معرفی شد. چندی پیش حجت الاسلام سلیمانی که خدمتگزاری اش زبانزد خاص و عام است، به دلیل کسالت از این سمت استعفاء داد. 

 

بیشتر بدانید : 

آرشیو کل اخبار قرانی 

نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha