اخبار «آمار فوتی‌های کرونا در آستانه دو رقمی شدن» را در خبر ۲۲ پیگیر باشید.
تاریخ : ۱۳۹۹/۱۰/۱۴- ۲۲:۰۹

«سر خط اخبار و رودیداد های مهم»

_ آمار فوتی های کرونا در آستانه دو رقمی شدن

وزیر بهداشت گفته: امروز فوت بر اثر کرونا صد و دونفر بوده و در روزهای آینده دو رقمی میشود.
 
به گفته دکتر نمکی، با همراهی و همکاری مردم و دستگاههای مسئول، بیشتر شهرهایی که وضعیت نارنجی داشتند به زرد تبدیل شدند که درصورت عادی انگاری به شرایط قبل برمیگردیم.

_ واکسن ایرانی کرونا اواخر بهار در اختیار مردم قرار می گیرد

وزیر بهداشت گفت: واکسن کرونا از راههای مختلف و مطمئن تهیه میشود و واکسن داخلی هم تا اواخر بهار بکار گرفته میشود.

_ واکسن کرونای تولید ستاد اجرایی فرمان امام بدون عارضه

واکسن کرونای تولید ستاد اجرایی فرمان امام، در مرحله آزمایش انسانی که پنج روز قبل روی سه داوطلب تزریق شد؛ تاکنون عارضه ای نداشته و این افراد در هفتمین روز، باید با گذراندن چند آزمایش، تزریق دوم را در چهاردهمین روز انجام دهند.

_ مالیات بر صادرات مواد معدنی، فلزی، غیرفلزی، نفت، گاز و پتروشیمی خام و نیمه خام

کمیسیون تلفیق لایحه بودجه، در جلسه امروز خود با هدف جلوگیری از خام فروشی، درآمدهای حاصل از صادرات مواد معدنی، فلزی، غیرفلزی، نفت، گاز و پتروشیمی خام و نیمه خام را مشمول مالیات کرد.
 
این کمیسیون امروز همچنین در مصوبه دیگری، شیوه اخذ مالیات بر ارزش افزوده، برای بهره مند نشدن دهک‌های ثروتمند از این معافیت را تعیین کرد.

_ تشییع و خاکسپاری پیکر آیت الله مصباح یزدی، فردا در قم

پیکر مرحوم آیت الله مصباح یزدی، فقیه و حکیم مجاهد، صبح امروز، پس از تشییع در حرم امام رضا، به قم منتقل شد. قرار است پیکر آیت الله مصباح یزدی، فردا در قم تشییع و خاکسپاری شود.
 

_ رونمایی  از کتاب"از چیزی نمی ترسیدم" زندگی‌نامه خودنوشت شهید سلیمانی 

در مراسمی با حضور اعضای خانواده شهید سلیمانی و رئیس رسانه ملی، از کتاب زندگی‌نامه خودنوشت شهید سلیمانی با عنوان "از چیزی نمی ترسیدم" رونمایی شد.
 
این کتاب، شامل دست نوشته‌های شخصی شهیدسلیمانی از دوران کودکی و زندگی در روستای قنات ملک کرمان تا میانه‌ی مبارزات انقلابی در سال ۵۷ است. در این مراسم دختر شهید حاج قاسم سلیمانی یادداشت رهبر معظم انقلاب بر این کتاب را قرائت کرد.
 
رئیس رسانه ملی هم در این مراسم شهیدسلیمانی را فردی با ایمان و در خدمت مکتب امام و رهبری خواند که به جبهه مقاومت هویت داد.

_ مردم عراق خروج اشغالگران آمریکایی را از کشورشان خواستار شدند

به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، مردم عراق از صبح امروز با حضور در میدان التحریر و خیابان‌های اطراف آن، خروج اشغالگران آمریکایی را از کشورشان خواستار شدند.

_ محکوم کردن تروریسم دولتی آمریکا، به یاد شهدای محور مقاومت در یمن

در یمن هم مردم با محکوم کردن تروریسم دولتی آمریکا، به یاد شهدای محور مقاومت از جمله حاج قاسم سلیمانی در شهر صعده راهپیمایی کردند.

_ حضور رئیس مجلس در مزار سپهبد حاج قاسم سلیمانی

امروز همچنین رئیس مجلس با حضور در مزار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمان به مقام سردار دلها ادای احترام کرد. آقای قالیباف با تاکید بر پیگیری و مجازات آمران و عاملان ترور سردار سلیمانی گفت: مجلس در تلاش است با همکاری میان مجالس کشورهای دیگر، قوانین مشترکی تصویب کند تا با کشورهایی که رسما تروریسم دولتی را برعهده می گیرند برخورد قانونی شود.

_ قدردان شهدای مقاومت هستیم

دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، با اشاره به صحنه های بزرگ و عظیم از وفاداری به خون فرماندهان شهید گفت: محورمقاومت همواره باید قدردان خدمات حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به دلیل آنچه انجام دادند، باشد.
 
بگفته سید حسن نصرالله، مقاومت فلسطین نمی تواند میان حامیان خود و کسانی که علیه ملت فلسطین و مقدسات آن، توطئه می کنند، تساوی قائل شوند.
 

_ مازوت مقصر اصلی آلودگی هوای کلانشهرها/ فعلا مهم ترین راهکار بارش برف و باران است

_ دروازه بان سرخ پوشان در فهرست بهترین ها

_جنگل کوچک مصنوعی راهکار مقابله با آلودگی هوا

در مکزیکوسیتی مکزیک، مدیران شهری، درخت‌های مصنوعی را در خیابان های شهر کار گذاشتند که فقط وظیفه شان پاکسازی هواست. بگفته مقامات شهری، هرکدام از این درخت‌های مصنوعی به اندازه ۳۶۸ درخت طبیعی به پاکسازی هوا کمک می‌کند.
 
 
بیشتر بدانید : 
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha