بهترین‌های فوتبال در سال ۲۰۲۰؛ را در خبر ورزشی امروز بشناسید.
تاریخ : ۱۳۹۹/۱۰/۰۸- ۱۴:۰۲

دیدار رئیس فدراسیون جودو با خانواده شهید مدافع حرم مهدی حیدری 

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو با خانواده شهید مدافع حرم مهدی حیدری دیدار و مدال افتخار این فدراسیون رو به فرزند وی اهداکرد.

لیگ برتر فوتبال انگلیس/توقف لیورپول و حفظ صدر جدول در لیگ برتر فوتبال انگلیس

در آخرین شب بازیهای این هفته و در مهمترین دیدار لیورپول مقابل میهمانش وست برومویچ به تساوی یک - یک رضایت داد.

گل نخست دیدار رو سادیو مانه دقیقه 12 برای لیورپول زد و نیمه نخست با همین تک گل پایان یافت.

در نیمه دوم سمی اجایی (Semi Ajayi) گل تساوی رو به ثمر رسوند و بازی با همین نتیجه به پایان رسید. شاگردان کلوپ با این تساوی در صدر جدول 32 امتیازی شدند.

تاتنهام مقابل ولورهمپتون یک - یک مساوی کرد. در این بازی تاتنهام با گلِ اِندومبله ( Ndombélé ) خیلی زود به گل رسید

اما در ادامه حملات این تیم نتیجه ای نداشت تا اینکه سایس (Saiss) دقیقه 86 گل تساوی رو برای ولورهمپتون به ثمر رسوند.

در بازی دیگه هم برایتون مقابل وستهام به تساوی 2 - 2 رسید. هفته شانزدهم این رقابتها از امشب با سه دیدار آغاز میشه که کریستال پالاس با لسترسیتی، چلسی با استون ویلا و اورتون با منچسترسیتی مصاف می کنند.

 اولین پیروزی ِگلدن استیت و سنگین ترین شکست تاریخ کلیپرز در بسکتبال ان بی ای

بسکتبال ان بی ای، با برد تیمهایِ مدعی لس آنجلس لیکرز، کلیولند، گلدن استیت و شکست تاریخی لس آنجلس کلیپرز پیگیری شد.

در مهمترین بازیهای امروز، کلیولند - صدرنشینِ کنفرانس شرق با برتری 118 - 94 مقابل فیلادلفیا به سومین بردِ متوالیِ فصل خود دست یافت.

آندره دراموند - سنتر کلیولند با کسب 24 امتیاز و ثبت 14 ریباند بهترین بازیکن این دیدار بود.

لس آنجلس لیکرز - مدافع عنوان قهرمانی ، دومین بردِ فصل شو با برتری 127 - 91 مقابل مینه سوتا به دست آورد. کایل کازما - فورواردِ لیکرز با کسب 20 امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن مسابقه بود.

لس آنجلس کلیپرز 124 - 73 مغلوب دالاس شد. دالاس در حالی در این بازی پیروز شد که نیمه نخست این بازی رو با نتیجه ۷۷ – ۲۷ به سود خود به پایان برد.

این بیشترین فاصله‌ی دو تیم در پایان یک نیمه‌ در تاریخ ان بی ای است و این سنگین ترین باختِ تاریخ کلیپرز بود. لوکا دونچیچ - گاردِ دالاس با 24 امتیاز، 9 ریباند و 8 پاس منجر به گل بهترین بازیکن بازی بود.

در دیگر دیدار مهم، گلدن استیت که فصل رو با دو شکست متوالی آغاز کرده بود ، اولین پیروزی فصلش رو به دست آورد. این تیم در حالی که تا ثانیه‌های پایانی از شیکاگو عقب بود ، در نهایت ۱۲۹ – ۱۲۸ به برتری رسید.

استفن کری در این بازی ۳۶ امتیاز و ۶ پاس منجر به گل داشت. در دیگر بازی، تیمهای فینیکس، شارلوت، نیواورلینز، اورلاندو، ​ایندیانا و نیویورک حریفاشون رو بردن.

پیگیری لیگ برتر بسکتبال امروز با برگزاری یک بازی 

از هفته پنجم این رقابتها و از گروه الف، امروز نفت آبادان - تیم سوم این گروه مقابل آویژه صنعت پارسا مشهد به میدان میره.

اما بازی مس رفسنجان با اکسون تهران به علت مبتلا شدن چند تن از بازیکنان مس به ویروس کرونا لغو شد. لیگ برتر بسکتبال به صورت متمرکز و به میزبانی تهران در حال برگزاریه.

هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال؛ ۹ بازی از ساعت ۱۴ به طور همزمان

در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال ، 9 بازی از ساعت 14 به طور همزمان برگزار میشه. در مهمترین دیدار، تیم پارس جنوبی جمِ صدرنشین ، مهمان ِتیم هوادار در تهرانه.

استقلال خوزستان دومین تیم ِجدول؛ مقابل رایکای بابل قرار میگیره. شاگردای مازیار زارع در ملوان بندرانزلی برای صعود از رده سوم مقابل شاهین شهرداری صف آرایی میکنن.

در سایر بازیهای امروز، نود ارومیه برای کسب اولین پیروزی استقلال ملاثانی رو پیش رو داره. مس کرمان با چوکای تالش، شهرداری آستارا با خوشه طلایی ساوه ، خیبر خرم‌آباد با آرمان گهر و گل ریحان البرز با بادران تهران رقابت میکنن. در شیراز هم فجرسپاسی و قشقایی به مصاف هم میرن. 

اردوی شمشیربازان 

رقابتهای شمشیربازی کسب سهمیه المپیک قراره فروردین سال آینده برگزار بشه ، ملی پوشان کشورمون هم برای حضور پرقدرت در این مسابقات اردوشونو شروع کردند .

کمپ استعدادیابی تنیس به میزبانی اصفهان

فعالیت کمپ استعدادیابی تنیس به میزبانی اصفهان آغاز شد. هدف از برگزاری این کمپ شناسایی افراد برتر برای حضور در تیم ملی نوجوانانه.

برترینهای رقابتهای مجازی ووشوی قهرمانی کشور در ساندا و تالو

برترینهای رقابتهای مجازی ووشوی قهرمانی کشور در بخش ساندا و تالو معرفی شدن. 

در پایان این رقابتها، در بخش ساندا، سوگند سینکائی، مژگان سالار و زینب قطرانی اول تا سوم شدن. در فرمهای مختلف بخشِ تالو هم ریحانه خلیلیان، زهرا جلیلی، مهسا بزلو، سپیده شاکریان، شهره فریدونی و علیا باقری عناوین نخست رو کسب کردن.

بیانیه تند باشگاه بم در اعتراض به داوری فوتبال زنان /"لیگ مهندسی شده است" 

بیانیه تند باشگاه بم در اعتراض به داوری فوتبال زنان، "لیگ مهندسی شده است"  شهرداری بم، مدافع عنوان قهرمانی، در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، مقابل ذوب آهن به تساویِ بدون گل رسید.

بمی ها در این دیدار، یک گل به ثمر رسوندن که داور، اونرو مردود اعلام کرد. در پی این اتفاق، باشگاه بم درمورد داوری بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده: اگه نمیخواید بم قهرمان بشه؛ بگید همین الان از ادامه مسابقات انصراف بدیم. این تیم، پرافتخارترین تیم لیگ برتر زنانه.

دعوت فیفا برای نظارت در بازیهای المپیک توکیو 

فیفا از پریا شهریاری، برای نظارت در بازیهای المپیک توکیو دعوت کرد. 

فدراسیون جهانی فوتبال، نخستین بار از پریا شهریاری، ناظر مسابقات بین‌المللی برای حضور در المپیک توکیو دعوت کرد.

شهریاری، سابقه نظارت در مسابقات فوتسالِ المپیک جوانان، جام جهانی فوتبال ساحلی، فینال جام ملتهای فوتبالِ بانوان آسیا و قضاوت در بازی‌های آسیاییِ جاکارتا رو هم داره. المپیک، با توجه به شیوع کرونا، با وقفه‌ای یکساله برگزار خواهد شد.

داور، سرِ تیم رو در زمین میبُره و به ناحق، گل صحیحِ تیم رو مردود اعلام میکنه، بگید تا ما همین الان از مسابقات مهندسی شده برای قهرمانی یک تیمِ مشخص، انصراف بدیم. حالا باید منتظر موند که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ چه واکنشی به این بیانیه نشون خواهند داد . 

شکوری سخنگوی پرسپولیس شد

ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس/ به عنوان سخنگوی این باشگاه هم منصوب شد.

اکبریان بازیگل گهر سیرجان با استقلال را قضاوت می کند

محمد رضا اکبریان دیدار چهارشنبه ی گل گهر سیرجان با استقلال در لیگ برتر و بیژن حیدری دیدار پنج شنبه ی پرسپولیس – ذوب آهن رو قضاوت خواهند کرد.

از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر، الریان برابر السیلیه با یک گل پیروز شد. تک گل بازی رو مهرداد محمدی زد.

باشگاه النصر عربستان اعلام کرد  روی ویتوریا - سرمربی پرتغالی خودشو به دلیل کسب نتایج ضعیف در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ عربستان برکنار کرد.

معرفی بهترین های فوتبال در سال 2020

در پایان مراسم گلوب ساکر 2020؛ رابرت لواندوفسکی و هانسی فلیک / به عنوان بهترین بازیکن و مربی جهان و تیم بایرن مونیخ هم به عنوان بهترین تیم سال 2020 انتخاب شدن.

همچنین کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن قرن؛ گواردیولا بهترین مربی قرن و رئال مادرید هم به عنوان بهترین باشگاه قرن انتخاب شدن.

مائوریسیو پوچِتینو - سرمربی پیشین تاتنهام / با مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای هدایت این تیم به توافق رسید و جانشین توماس توخل شد.

بیشتر بدانید:

آرشیو کل اخبار ورزشی 

نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha