اخبار «ریزش بهمن و سقوط در ارتفاعات شمال پایتخت» را در خبر ۱۸:۳۰ پیگیری کنید.
تاریخ : ۱۳۹۹/۱۰/۰۶- ۰۹:۲۳

روی بد برف به کوهنوردان بی توجه/ ریزش بهمن و سقوط در ارتفاعات شمال پایتخت

با وجود توصیه به علاقه مندان به ورزش کوهنوردی در صعود نکردن به ارتفاعات تهران در روزهای برفی،ریزش بهمن و سقوط در ارتفاعات شمالی پایتخت متاسفانه منجر به فوت چند شهروند شد
 
اما بارش برف در استان تهران در برخی از محورهای استان تهران موجب کندی حرکت و ایجاد محدودیتهای ترافیکی شد.
 

قیمت گذاری اجباری برای کالاهایی که یارانه می گیرند

وزیر صنعت, معدن و تجارت :  وزرات صمت فقط کالاهایی را که به آنها یارانه یا امتیازی می دهد، قیمت گذاری اجباری می کند.
 
آقای رزم حسینی با بیان اینکه تولید کارخانه هایی مانند کارخانه های تولید ام دی اف که یارانه دولتی دریافت نمی کنند، شامل قیمت گذاری دستوری از سوی وزرات صمت نمی شوند،افزود: تولیدکنندگان براساس هزینه تمام شده، محصولات تولیدی خود را قیمت گذاری می کنند، اما موظف اند با تعیین شبکه توزیع، محصول تولیدی را با کمترین واسطه و قیمت به دست مصرف کنندگان برسانند.
 
وزیر صمت بهترین راه کاهش قیمتها را، افزایش تولید و توزیع کالا در بازار مصرف دانست و گفت: 19 قلم کالای تولیدی کشور، در تولید و افزایش عرضه, رشد خوبی داشته اند که محصولات لوازم خانگی از جمله آن هستند.

روند کاهشی امار کرونایی کشور

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز 6 هزار و 21 بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شدند و متاسفانه 132 بیمار کرونایی هم جان خود را از دست دادند.
 
اگرچه با همکاری مردم و تمهیدات اندیشیده شده، آمار مبتلایان و جانباختگان، روند کاهشی به خود گرفته، اما این اوضاع امیدبخش نباید با غفلت و عادی ‌سازی شرایط و با برگزاری دورهمی‌های خانوادگی به شکست بینجامد.

امروز در فضای مجازی تصاویری منتشر شد با عنوان تصادف در سعادت آباد تهران

در این حادثه که صبح امروز در استان البرز رخ داد سارقی پس از سرقت یک خودرو در کرج، حین فرار مردم را زیر گرفت.پلیس البرز اعلام کرده شناسایی و دستگیری این متهم در دستور کار است .

بیش از ۲ هزار زندانی آزاد می‌شوند؛ به زودی

با اجرای ۲ تفاهم نامه منعقد شده بین سازمان زندان ها، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و ستاد دیه کشور، زمینه آزادی ۲۲۰۰ نفر از زندانیان واجد شرایط فراهم شد.

در این تفاهم نامه زمینه آزادی زندانیانِ واجد شرایط تا بدهی ۱۰۰ میلیون‌تومان فراهم شد و در مجموع ۵۱میلیارد تومان برای آزادسازی و حمایت از خانواده‌های زندانیان اختصاص یافت.

پوئم سمفونی سرباز به یاد سردار دلها

در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج‌ قاسم سلیمانی پوئم سمفونی سرباز در مرکز موسیقی صدا و سیما تکمیل و آماده پخش است.

تولید اتوبوس با موتور داخلی

تپش قلب اتوبوسها با موتور داخلی. رئیس هیئت مدیره ایران خودرو دیزل، از تولید اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی با موتور ساختِ داخل، خبر می دهد.

آقای محمدی، کیفیت قوای محرکه اتوبوس های ساخت داخل را مشابه بهترین نمونه های خارجی آن عنوان می کند و می گوید:​ بدنه و تزئینات اتوبوس های ساخت این مجموعه نیز، قابل رقابت با مدل های وارداتی و قیمت آنهم 30 درصد پایین تر است.

رئیس هیئت مدیره ایران خودرو دیزل:​ با زیرساخت ها و ظرفیت های موجود، علاوه بر تامین نیاز داخل، امکان صادرات به بازارهای آسیای میانه، افغانستان و عراق نیز وجود دارد.

نماز جمعه در شهرستانهای ملارد و پیشوا با رعایت دستورالعملهای بهداشتی

نماز جمعه در شهرستانهای ملارد و پیشوا با رعایت دستورالعملهای بهداشتی برگزار شد.

خطیب نماز جمعه پیشوا از مسولان خواست نسبت به تکمیل و خدمت رسانی تنها بیمارستان این شهر اقدام عملی صورت پذیرد. امام جمعه ملارد ضمن گرامیداشت فرارسیدن نهم دی ماه و روز بصیرت ، افزود: این روز نماد جریانی است که با رهبری و امامت مقام معظم رهبری، کشتی انقلاب در دریای پر تلاطم و طوفانی فتنه سال ۸۸ به ساحل امن رسید.

نوسان بازارهای مالی در هفته ای که گذشت

شاخص بازار سرمایه در حالی که هفته سوم آذر را با افت ۹۳ هزار واحدی پشت سرگذاشت اما این هفته روند مثبتی داشت و سهامداران به استقبال سهم های کوچک رفتند. اگه از رکود در بازار طلا بگذریم قیمت ها در بازار میوه نوسان چشمگیر داشت و قیمت ها در بازار تخم مرغ، با وجود وعده ها، بهمچنان بالاست.

توقف پرسپولیس مقابل نساجی مازندران در بازی معوقه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال

این بازی که به دلیل حضور تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به امروز موکول شده بود پس از 90 دقیقه تلاش دو تیم در هوای بارانی ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر با نتیجه یک- یک مساوی پایان یافت. گل تیم نساجی رو مجتبی بیژن در دقیقه41 و گل تیم پرسپولیس را سیامک نعمتی در دقیقه 84 به ثمر رساندند.

برچسب ها: پخش اخبار سیما
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha