اولین کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم خوزستان

این مراسم با حضور مسئولان، فرماندهان نیروهای مسلح، خانواده معظم شاهد، ایثارگران و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در گلزار شهدای اهواز برگزارشد.

عطر شهادت در استان کرمان / تشییع شهدای گمنام

در آستانه اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، پیکر پاک 7 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در کرمان تشییع شد. پیکرهای مطهر این شهیدان بدون حضور مردم در پنج نقطه استان خاکسپاری می شوند.

درگذشت مادر3 شهید در قم 

در شهر مقدس قم نیز ، خانم زهرا کارکوب زاده مادر3 شهید و همسر شهید کارکوب زاده دعوت حق را لبیک گفت. 
 

ابقاء تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها) به مدت پنج سال دیگر 

حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی توسط حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان مسئول امور ارتباطات حوزوی دفتر معظم له در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت به آیت الله سید محمد سعیدی تقدیم شد.

نمایشگاه دستاوردهای ده ساله دفتر تبلیغات اسلامی 

آیت الله حسینی بوشهری،رئیس جامعه مدرسین و حجت الاسلام والمسلمین و آقای عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از این نمایشگاه که با هدف احصاء مسائل اولویت دار دفتر تبلیغات اسلامی و سوق دادن مسائل آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و مجازی دفتر به سمت مسئله محوری دایر شده است ؛ بازدید کردند.

داوطلبی برای خدمت به زنان مسلمان در بیمارستانی در اوکراین 

وفا الریفی اهل غزه می خواهد با کمک های مردمی یکی از اتاق های بیمارستان در اوکراین را بازسازی کند تا بیماران مسلمان دغدغه ای جز بیماری شان نداشته باشند. 

نزول قرآن کریم بر قلب پیامبر اسلام (صل لله علیه وآله) و قرائت آن توسط ایشان برای مردم

براستی قرائات متعدد قرآن کریم از دیدگاه معصومین(علیهم السلام) و علماء شیعه چه اعتباری دارد؟ همراه ما باشید با گفتگوی خبری که با کارشناسی دکتر حمیدرضا مستفید استاد محترم دانشگاه و پژوهشگر قرآنی در این بخش خبری تقدیم حضورتان می شود.
 

بیشتر بدانید : 

آرشیو کل اخبار قرانی 

نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha