اخبار زیارت نیابتی؛ پلی میان دلدادگانِ رضوی و امام رئوف (علیه السلام) را در خبار قرانی پیگیری کنید .
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۹/۲۵- ۱۱:۲۴

زیارت نیابتی؛ پلی میان دلدادگانِ رضوی و امام رئوف (علیه السلام)

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و جمعی از علمای مشهد مقدس دیدار  کردند.
در این دیدارها حجت الاسلام والمسلمین گنابادی نژاد، گزارشی از طرح بین المللی «زیارت نیابتی» ارائه و درباره ی ارتقاء سطح این طرح گفتگو کرد .
 
یکی از اهداف آستان قدس رضوی بالا بردن کیفیت زیارت و تسهیل آن برای زائران است، خواه این زائر در حرم منورحاضر باشد؛ خواه از مسیری دور دلش را روانه این بارگاه کرده باشد، در هر صورت خادمان زائران امام مهربانی ها، میزبانی شایسته اند .
 
 
افتتاحیه بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه نیروی انتظامی هم اکنون در سازمان عقیدتی سیاسی این نیرو در حال برگزاری است .
 

راه اندازی هفت بانک اطلاعاتی محتوای و قرآنی در رادیو قرآن

به گفته آقای مجتبی ایزدی مدیر این شبکه، رادیو قرآن در ادامه اقدامات زیرساختی خود، با اختصاص دامنه quran۱۱۴.ir ؛ به راه اندازی بانک های میان برنامه، ادعیه و نغمات، متون رادیویی، سوالات قرآنی، برنامه های خاص، بانک تلاوت و منابع فضای مجازی اقدام کرده است.
 
دبیر شورای معارف معاونت صدا، افزود: اقدامات اولیه برای راه اندازی این سامانه از مهر سال گذشته آغاز و اهداف جزئی هر یک از بانک های محتوایی عنوان شده در کتابچه ای که به همین منظور تدوین و منتشر شده، ذکر شده است، ضمن اینکه در شرایط فعلی، دسترسی برنامه سازان شبکه رادیویی قرآن به این سامانه فراهم است و در مراحل بعد دسترسی به سایر گروه های هدف فراهم خواهد شد.
 
وی گفت: در حال حاضر بیش از ۲۵ هزار محتوای برنامه ای در این سامانه بارگذاری شده است و با برنامه ریزی صورت گرفته پیش بینی می شود منابع محتوایی این بانک به ۸۰ هزار عنوان برسد. 
 

رونمایی از ۵ کتاب اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه

از آثار جدیدِ اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه با حضور آیت الله خاتمی رونمایی شد. این پنج اثر با موضوعاتِ شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی و اخلاق رسانه تدوین شده است .
بهره برداری از استودیوی ویژه ضبط برنامه‌های تلویزیونی اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه نیز از دیگر برنامه های این مراسم بود .
 

برنامه های سازمان حج و زیارت برای اعزام زائرانِ عتبات عالیات

به گفته ی آقای رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت ، با همکاری کارشناسان وزارت بهداشت و درمان ، شیوه نامه های بهداشتی به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی تدوین شده است که پس از موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا و هماهنگی با طرف عراقی ، اعزام محدود زائران آغاز می شود .

تداوم اجرای طرحی ملی برای یاری کادر درمان و سلامت به یاد سردار دلها

طرحِ جهادی و خداپسندانه ی شهید سلیمانی، با حضور نیروهای داوطلب و بسیجی همچنان در سراسر کشور، برای مقابله‌ای با بیماری کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس در حال اجراست.
 

ادامه ی رفتارهای اشغالگری و مبارزه با اشغالگران 

حفاری های اشغالگران در اطرافِ مقبره حضرت یوسف (علیه السلام) ادامه دارد.
گفته می شود حفاری ها از محدوده شمال شرقی دیوار بخش قدیمی قدس تا باب الاسباط ادامه دارد. اما روز گذشته جوانی فلسطینی از سلاح نظامیان اشغالگر و تمسخر شهرک نشینان ترسی به دل راه نداد و با خواندن نماز مقابل باب الرحمه ثابت کرد حتی یک وجب از مسجدالاقصی هم متعلق به رژیم صهیونیستی نیست. 
 

برکتی مضاعف با اهداء بخشی از اموال

زکات یکی از دستورات اسلامی است که برخی از کشاورزان نیک اندیش ، سالهااست با هدیه دادن بخشی از زراعتشان ، خیری دنیوی و اخروی برداشت و ذخیره می کنند . باغداداران مراغه ای از پیشگامان پرداخت زکات مستحبی اند. 
 

سالگرد تاسیس جنبش مقاومت اسلامی در فلسطین

این جنبش، که با عنوان اصلی حرکۀ مقاومه اسلامیه یا به اختصار حماس نامیده می شود، پس از سی و سه سال از شکل گیری، با وجود اقدامات کشورهای خیانتکار، در راستای عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس، همچنان، بر عهد و پیمان خود مبنی بر بازگشت فلسطینیان به خانه و کاشانه خود و باز پس گیری تمام اراضی اشغالی، مُصِر است. 
 

بیشتر بدانید : 

آرشیو کل اخبار قرانی 

نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha