اخبار ممنوعیت چک کشیدن در وجه حامل را در اخبار۲۰:۳۰ پیگیری کنند .
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۹/۲۲- ۰۸:۵۱

تمدید محدودیت‌های فعلی تهران

مراقب طولانی‌ترین شب سال باشید؛ یه وقت پنبه نشه هر اونچه که تا الان رشته بودیم.
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت هم از احتمال تمدید محدودیت‌های فعلی تهران در هفته بعد خبر داد و گفت؛ احتمالا منع تردد از ساعت ۹ شب به بعد هم؛ همچنان ادامه پیدا کند.


فوت ۲۳۲ هموطن دیگه در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر بیماری کرونا

آمار تلخ امروز وزارت بهداشت بود. در همین مدت؛ ۹ هزارو ۵۹۴ بیمار جدید هم به صف مبتلایان کویید ۱۹ اضافه شدند.
بهره‌مند شدن حدود ۷ میلیون خانواده از وام یک میلیون تومنی هم خبریه که بانک مرکزی اعلام کرده و گفته پرداخت این وام قطع نمیشه و با معرفی افراد جدیدِ یارانه بگیرِ بدونِ درآمدِ ثابت، از طرف سازمان هدفمند سازی یارانه ها؛ در مراحل بعدی هم واریز این وام ادامه پیدا می‌کند.

وزارت رفاه هم گفته کمک معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی تا آخر پاییز به حساب ۱۱ میلیون سرپرست خانوار؛ که شامل ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر هستند؛ واریز می‌شود.  


سوغات شوم کرونا برای جهانیان

بیش از یک میلیون و ۵۹۰ هزار جان باخته و حدود ۷۱ میلیون مبتلا- در آمریکا عبور شمار فوتی‌های کرونا از تعداد کشته‌های این کشور در جنگ جهانی دوم، داد رئیس مجلس نمایندگان رو درآورد. 

- امریکایی‌ها این روز‌ها با ثبت بیش از سه هزار قربانی در یک شبانه روز، بازهم رکورد کرونا رو جابجا کردند.

- بعد از  ایالات متحده با حدود ۳۰۰ هزار جان باخته، برزیل، هند و مکزیک رتبه‌های دوم تا چهارم فوتی‌ها رو به خودشون اختصاص دادند.

شیوع کرونا تداوم محدودیت‌ها رو در بسیاری از کشور‌های اروپایی هم به همراه داشت.
 
- فرانسه دولت اعلام کرد: با وجود در پیش بودن جشن‌های سال نو، شرایط به نفع پایان محدودیت‌ها نیست و قرنطینه حالا حالا‌ها ادامه دارد.

- دولت سوئیس: بیشتر فعالیت‌ها به علت شیوع کرونا لغو میشه و تجمعات بیشتر از ۵ نفر ممنوع است.

- انگلیس با ۶۳ هزار قربانی، بیشتر از سایر کشور‌های اروپایی با کرونا دست به گریبان است.
- در آلمان هم، افزایش تعداد مبتلایان به رقم نگران کننده ۲۴ هزار نفر رسید.


ممنوعیت چک کشیدن در وجه حامل

بانک مرکزی با تاکید بر اجرای قانون جدید صدور چک؛ از اجرای مرحله به مرحله اون به منظور جلوگیری از ایجاد چالش در کسب و کارها؛ خبرداد و اعلام کرد؛ از این به بعد متقاضیان فقط از طریق سامانه صیاد می‌توانند دسته چک بگیرند و هرکس بر اساس درآمدهاش، مبلغ چکی که میکشه سقف مشخصی دارد.

ممنوعیت صدور برگه چک‌های جدید در وجه حامل جزو بند‌های مهم قانون جدیده و به این ترتیب دیگه کسی نباید در وجه حامل از کسی چک قبول بکنه یا در وجه حامل چک بنویسد.

هرچند چک‌های قبلی که در وجه حامل صادر شده همچنان قابل وصول است.
 

احضار سفیر ترکیه به وزارت امور خارجه

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان در واکنش به اظهارات مداخله جویانه و غیرقابل قبول رئیس جمهور ترکیه، از احضار سفیر این کشور به وزارت خارجه خبر داد و گفت ضمن ابلاغ مراتب اعتراض شدید ایران، خواستار توضیح فوری دولت ترکیه در این خصوص شدیم.

آقای خطیب زاده با تأکید بر اینکه دوران ادعا‌های ارضی و امپراطوری‌های جنگ افروز و توسعه طلب سپری شده گفت: به سفیر ترکیه تأکید شد ایران به هیچ کس اجازه مداخله در مورد تمامیت ارضی خود را نمی‌دهد و در خصوص امنیت ملیش ذره‌ای کوتاه نمی آید.


هیچکس نمی‌تواند درباره آذربایجان عزیز ما صحبت کند

آقای ظریف وزیر خارجه کشورمان هم در واکنش جالب توجهی گفت: به اردوغان نگفته بودند شعری که به غلط در باکو خواند مربوط به جدایی قهری مناطق شمالی ارس از سرزمین مادریشون ایران است.

آقای ظریف تأکید کرد: هیچکس نمی‌تواند درباره آذربایجان عزیز ما صحبت کند . رئیس جمهور ماجراجوی ترکیه دیروز در رژه نظامی باکو شعری خوند که معانی تجزیه طلبانه درباره آذربایجان داشت.  

آزمایش برخی‌ها روی زمین شهرک آزمایش و آجر شدن نون ده‌ها سرپرست خانوار


سر سلامتی دادن فرمانده کل سپاه به خانواده داغدار دانشمند هسته‌ای

سردار سلامی در دیدار با خانواده شهید دکتر فخری زاده گفت با اینکه این شهید سرافراز سال‌ها در گمنامی به کشور خدمت کرد، اما نامش برای همیشه تاریخ در آسمان اقتدار و عزت ایران ماندگار شد.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد صهیونیست‌ها تاوان این جنایت رو پرداخت خواهند کرد و ملت ایران در موعد مناسب انتقام خودش رو خواهد گرفت.


بیمه حوادث دانش آموزی و پیگیری دغدغه اولیاء

قتی کلاس‌ها حضوری برگزار نمیشه و دانش آموز‌ها هم به مدرسه نمیرن، دیگه برای چی پول بیمه حوادث از دانش آموزان گرفتید؟


قیمت خرید تضمینی گندم چکش کاری دوباره می‌خواد

مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی میگه؛ هزینه‌های تولید و همچنین قیمت گندم در کشور‌های همسایه با قیمت خرید تضمینی گندم در کشورما همخونی ندارد.
 

بدون تعارف از زمان نهایی آزمایش بر روی نمونه انسانی می گوید

از زمان نهایی آزمایش بر روی نمونه انسانی تا داوطلب شدن دانشمندان ایرانی برای تزریق واکسن کرونای وطنی
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha