حمل و نقل جاده ای مازندران
حدود ۹۰۰ هزار تماس با سامانه گویای ۱۴۱
روزانه به طور میانگین اپراتورهای اداره مدیریت اطلاعات راههای مازندران به ۷۰۰ تماس پاسخ میدهند.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، رئیس اداره اطلاعات راهها و حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای مازندران گفت: دو ماه نخست امسال بیش از ۸۹۱ هزار تماس با سامانه گویای ۱۴۱ استان استان توسط کاربران جادهای گرفته شده که به طور میانگین روزانه اپراتورهای این اداره کل حدود ۷۰۰ تماس را پاسخ میدهند.
محسن هاشمی با بیان اینکه از ۲۱ اردیبهشت ماه امسال، پاسخگویی به تماسهای مردمی با سامانه ۱۴۱ توسط اپراتورهای این اداره انجام میشود افزود: سامانه ۱۴۱ مستمر و لحظهای بروز رسانی شده و آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی و نیز محدودیتها و انسدادهای احتمالی موجود را به اطلاع مخاطبان میرساند.
رئیس اداره اطلاعات راهها و حمل و نقل
اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای مازندران تصریح کرد: هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر به درگاه اینترنتی www.۱۴۱.ir و نرم افزار تلفن همراه ۱۴۱ مراجعه کنند.