سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای استان قزوین همزمان با چند استان دیگر راه اندازی شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان قزوین با اشاره به راه اندازی سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ در استان گفت: این سامانه از سالها پیش به شکل متمرکز در ستاد سازمان راهداری کشور و به صورت گویا فعالیت میکرد، اما از این پس امکان پاسخگویی به تماسها در خود استانها فراهم شده است. حق لطفی افزود : سه نفر از کارشناسان مرکز مدیریت راههای استان به صورت شبانه روزی آماده پاسخ گویی به سوالات مردم هستند. وی گفت : آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی راهها ، شرایط جوی، اطلاع از محورهای مسدود و بازگشایی شده، اطلاع از محدودیتهای تردد وسایل نقلیه در محورها، دریافت مسیر و مسافت بهینه بین شهرها اطلاعاتی است که مردم میتوانند در تماس با سامانه ۱۴۱ استان قزوین به آنها دست یابند. حق لطفی افزود : همچنین دریافت اطلاعات مربوط به تصادفات، ثبت مشکلات راهها و شکایت از رانندگان حمل و نقل عمومی و مسافران از دیگر مواردی است که از طریق تماس با این سامانه امکان پذیر خواهد بود.