راه اندازی سامانه پلیس پاسخگو در مازندران
سامانه مشاوره تلفنی پلیس پاسخگو در مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران راه اندازی شد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما ؛ مرکز مازندران ، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت : سامانه مشاوره تلفنی (پلیس پاسخگو) با شماره تلفن ۰۹۶۵۸۰ در مرکز مشاوره آرامش راه اندازی و فعال شد.
سرهنگ سید جعفر ساداتی افزود : مشاوره در واقع مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی درباره یک موضوع است که بین مراجع (کمک گیرنده) و فرد متخصص (مشاور) انجام میشود.
او با بیان اینکه مشاوره و مشورت گرفتن در موضوعات و زمینههای مختلف و با اهداف گوناگون وبه شیوههای مختلف انجام میشود، گفت: مانند مشاوره حضوری و مشاوره تلفنی و هدف از آن بهبود وضعیت روحی– روانی وکیفیت بخشی به زندگی کمک گیرنده (مراجع) است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه امروزه مشاوره و مشورت کردن به عنوان یک راهکار مهم برای کاهش دغدغهها و مشکلات افراد شناخته میشود، افزود: امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی مشاوره میتواند از طریق راههای گوناگون صورت گیرد تا بتواند نیازها و دغدغههای افراد مختلف را در زمینههای گوناگون برطرف کند.
سرهنگ ساداتی گفت: بر همین اساس مراکز مشاوره در ناجا و از جمله فرماندهی انتظامی استان مازندران با اختصاص شماره تلفن ۰۹۶۵۸۰ از هر نقطه از کشور آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی در زمینه مشاوره خانواده، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره تربیتی و مشاوره فردی است که با کمک کارشناسان مجرب حوزه روانشناسی و مشاوره خانواده آماده پاسخگویی و راهنمایی به هموطنان است.