راه اندازی سامانه ارتباط مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گفت: این نهاد به منظور رسیدگی به درخواستهای مددجویان تحت حمایت و افراد غیر تحت حمایت اقدام به راه اندازی سامانه ارتباطات مردمی با شماره ۰۹۶۸۸۷ کرده است.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، کیومرث رحمتی پور با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: کمیته امداد به
منظور حفظ سلامتی افراد مراجعه کننده بخش قابل توجهی از خدمات خود را به صورت غیرحضوری به خانوارهای مددجو ارائه میکند.
وی با بیان اینکه هم اکنون سامانه خدمات الکترونیکی کمیته امداد فعال شده است، افزود: مددجویان میبایست با مراجعه به سامانه e.emdad.ir درخواست خود را به صورت الکترونیکی ثبت و تا حصول نتیجه منتظر بمانند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: همچنین این نهاد به منظور رسیدگی سریع به درخواستهای مددجویان تحت حمایت و افراد غیر تحت حمایت سامانه ارتباطات مردمی را ایجاد کرده است.
رحمتی پور با بیان اینکه مردم میتوانند درخواستهای خود را با شماره ۰۹۶۸۸۷ درمیان بگذارند، افزود: به درخواستهای مردمی ثبت شده در این سامانه در اسرع وقت رسیدگی میشود.