پخش زنده
امروز: -
به منظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، امکان ثبت درخواست جهت دریافت گواهی پایان کار آپارتمانی، غیر حضوری و چاپ تمامی فرمهای عوارض شهرسازی اتوماتیک شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از روابط عمومی شهرسازی معماری شهرداری تهران، معاون شهردار تهران گفت: شهروندان تهرانی از ۲۵ اسفند میتوانند با استفاده از پوشه شهروندی خود درخواست دریافت گواهی پایان کار آپارتمانی را ثبت کنند.
عبدالرضا گلپایگانی افزود: شهروندان با مراجعه به سامانه تهران من به نشانی my.tehran.ir میتوانند از این امکان استفاده کنند و بنابراین نیازی به مراجعه به شهرداریهای مناطق ۲۲گانه و یا دفاتر خدمات الکترونیک، نیست.
وی ادامه داد: هم چنین چاپ کلیه فرمهای اعلام عوارض (انواع پروانه و گواهی ساختمانی) اتوماتیک شد.
معاون شهردار تأکید کرد: در این راستا شهروندان تهرانی از تاریخ اعلام شده میتوانند فرمهای اعلام عوارض را به صورت فایل pdf در پوشه شهروندی سامانه اینترنتی تهران من به نشانی my.tehran.ir مشاهده کنند و بدین منظور لازم است به دفاتر خدمات الکترونیک شهر، بدهی نداشته باشند.
وی گفت: خدمات ذکر شده به همت اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه و هم چنین سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با هدف کاهش مراجعه حضوری متقاضیان و حفظ سلامت شهروندان محترم تهرانی، پرسنل شهرسازی و دفاتر خدمات الکترونیک ایجاد شده است.