خراسان جنوبی
افزایش ۱۰ برابری گزارشهای مردمی به سامانه ۱۲۴
معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان جنوبی از افزایش ۱۰ برابری گزارش های مردمی از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ این سازمان خبر داد.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان جنوبی، علی تهوری گفت: پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در
کشور، گزارشهای مردمی دریافتی از طریق سامانه ۱۲۴ از میانگین ۴۵ مورد در روز به ۴۵۰ مورد افزایش یافته است.
وی با اشاره به افزایش خطوط تلفنی این سامانه افزود: با پیگیری صورت گرفته ۲ خط دیگر به سامانه ۱۲۴ افزوده شده و در حال حاضر سه اپراتور، گزارشات مردمی را در این سازمان دریافت میکنند که پس از ثبت بازرسان ، بررسی میشود.
معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت گفت: همچنین برای تسهیل گزارش دهی مردمی و تسریع در رسیدگی به آنها، بازرسان این سازمان در سه پایگاه نظارت و بازرسی بر قیمت کالا و خدمات در سه نقطه از شهر بیرجند و همچنین یک نقطه در شهرستانها مستقر شدند.
تهوری ، میدان امام خمینی (ره)، میدان ابوذر و تقاطع فرزان (چهار راه مصلی) سه مکان استقرار این پایگاهها در بیرجند اعلام کرد که شهروندان میتوانند تخلفات اقتصادی را به بازرسان مستقر در این پایگاهها گزارش کنند.