پخش زنده
امروز: -
سامانه الکترونيکي ارتباط مردم و دولت با عنوان سامد امروز با حضور استاندار پاسخگو مشکلات مردمي استان بود.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، اين سامانه از سال 89 با هدف ثبت و پيگيري مطالبات مردمي از دستگاههاي اجرايي با شماره تلفن 111 فعاليت خود را در استانداري آغاز کرد و امروز استاندار از ساعت 11 تا 12 پاسخگو تماس تلفني مردم با اين درگاه الکترونيکي بود.
استاندار پس از پاسخ به 25 تماس مردمي گفت: در راستاي پاسخگويي به مطالبات مردمي مديران دستگاههاي اجرايي استان موظف هستند با اطلاع رساني به مردم يک روز مشخص را براي طرح مسائب و مشکلات مردمي در دستگاههاي اجرايي خود ايجاد کنند تا مردم بدون تشريفات و واسطه مسائل و دغدغه هاي خود را در آن موضوع مرتبط مطرح کنند.
آقاي سرمست ادامه داد: حضور استاندار در اين سامانه و ارتباط با مردم با هدف مطلع شدن از دغدغه هاي مردمي و ارائه دستورات لازم به دستگاههاي اجرايي براي حل مشکلات مردمي است.
وي از حضور مدير کل بازرسي و حقوقي استانداری براي پيگيري مطالبات مردمي در دستگاهها خبر داد و افزود: مشکلات خدمات شهري، بالا بودن زمان رسيدگي و پاسخگويي به پرونده هاي ارباب رجوع و متحد نبودن از موارد قانوني از جمله مواردي بود که مردم در گفتگو با سامانه سامد اشاره کردند.
سامانه سامد روزانه نزريک به 50 تماس تلفني مردمي را ثبت ميکند.