لغو ابلاغ یک مدیر مدرسه در مشهد
مدیر یکی از مدارس مشهد به دلیل تخلف دریافت وجه لغو ابلاغ شد.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره نظارت و ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی
گفت:
به همه مدیران مدارس دولتی و هیات امنایی اعلام شده در زمان ثبت نام به هیچوجه نباید وجهی غیر از مبلغ بیمه و کتابهای درسی دریافت شود.
محمد قوامی نژاد افزود:با محرز شدن تخلف 3مدیر دیگر در همین ارتباط تا پایان هفته جاری ابلاغ مدیریت مدرسه آنها نیز لغو خواهد شد.
وی همچنین گرفتن وجه از دانش آموزان را با ۵۰درصد موارد، بیشترین شمار شکایات در این خصوص اعلام و بیان کرد: ۸۰مورد شکایت دریافتی در سطح این استان از ابتدای شروع ثبت نام در مدارس مربوط به تخلف در گرفتن وجه بوده است.
قوامی نژاد ادامه داد:در زمینه گرفتن وجه از والدین دانش آموزان توسط مدارس هیچگونه اجباری وجود ندارد و هرگونه کمک نقدی والدین بطور کامل داوطلبانه است. بر این اساس همه موارد مورد شکایت والدین در زمینه ثبت نام در کوتاهترین زمان رسیدگی می شود.
وی افزود: در این چارچوب با هرگونه تخلف ثبت نام در مدارس بدون هیچ اغماضی برخورد می شود.