پاسخگویی استاندار قزوین به مردم در سامانه سامد
استاندار قزوین از طریق سامانه سامد (ارتباط مردم و دولت) با مردم گفتگو کرد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، شهروندان از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح امروز با شماره گیری ۱۱۱ از طریق این سامانه درخواستها و
مطالبات خود را با عبدالمحمد زاهدی، در میان گذاشتند.
استاندار در این ارتباط تلفنی مسائل و مشکلات، پیشنهادها، انتقادات و شکایات مردمی در حوزههای مختلف از جمله اشتغال، صنعت و سرمایه گذاری، مشکلات اداری و حقوقی و پرداخت تسهیلات بانکی را شنید و متناسب با آنها، دستورات لازم را به مدیران صادر کرد.
همچنین در پایان این ارتباط تلفنی به هریک از تماس گیرندگان یک کد رهگیری از طریق سامانه اختصاص یافت تا بتوانند درخواست خود را در مراحل بعدی پیگیری کنند.
سامد سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت به شماره ۱۱۱ است که شهروندان میتوانند از طریق آن مسایل، مشکلات و درخواستهای خود را به گوش مدیران و مسئولان برسانند و از طریق کد رهگیری دریافت شده آنها را پیگیری کنند.