پاسخگویی مدیران استان قزوین در سامانه سامد
مدیران دستگاههای اجرایی باید هر ۳ ماه یکبار در سامانه سامد پاسخگوی مردم باشند.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، مسئول سامانه سامد استانداری قزوین گفت: مدیران دستگاههای اجرایی باید هر ۳ ماه
یکبار در سامانه ۱۱۱ یا سامد پاسخگوی مردم باشند و زمان این حضور را باید رابطان تعیین و به مردم اطلاع رسانی کنند.
حجت الاسلام ابراهیم حسینی افزود: در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت (سامد)، مردم برای حل مشکل خود به طور مستقیم با مدیران ارتباط برقرار میکنند که اگر مدت پاسخگویی مدیران بیش از ۱۵ روز طول بکشد در ارزشیابیها برای مدیر و خود دستگاه اجرایی نمره منفی دارد.
او اضافه کرد: کیفیت پیگیری مشکلات مردم در ارزشیابیها بسیار با اهمیت و در ارزشیابیها لحاظ شده است.
مسئول سامانه سامد همچنین گفت: هر یک از دستگاههای اجرایی باید میزان خدماتی را که میتواند برای حل مشکلات عنوان شده مردم در سامانه سامد بدهد، به استانداری اعلام کند تا طبق یک تفاهم نامه با آن دستگاه از خدماتش بهرهمند شویم.