خسرو ابراهیمی نیا در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار
خبرگزاری صدا و سیما افزود: نه تنها افزایش قیمت در تالارها نداشته ایم بلکه خود مسئولین تالارها هم در امر خیر افطاری دادن در ماه مبارک خود را شریک میدانند.
وی گفت: مشتریان اصلی تالارها در ماه مبارک خیّرین و خیّرهها هستند و مشتریان بدانند که در تالارها پیش یک خیّر رفته اند و تالارها در مراسم افطاری به دنبال سود خاصی نیستند.
وی افزود: ماه رمضان در تالارها شاهد مراسم عروسی نیستیم و بیشتر مراسمها، ولیمه و افطاری است، از این رو با تشکیل جلسهای ویژه مصوب کردیم تا در قراردادهای مراسم این ماه هم تخفیفات ویژه داده شود و هم از یک سری هزینههای ورودی نیز چشم پوشی شود تا مراعات حال مردم شود.
ابراهیمی نیا گفت: در ماه مبارک رمضان تالارداران سعی میکنند تا روزه داری و افطار را با ایثار و ارزان فروشی و برخورد خوب با مشتری داشته و حبیب الله باشند.
رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی افزود: اکثر تالارهای عروسی در حدود ۴ ماه رمضان، محرم، صفر و ۲ دهه فاطمیه در سال تعطیل است و عموما به تعمیرات و بازسازی میپردازند و واحدهایی که باز هستند و خدمات میدهند در جهت قرآن و عترت فعالیت میکنند.
وی در خصوص واحد بازرسی اتحادیه هم گفت: بازرسی در طول ۱۲ ماه سال انجام میشود و مخصوص یک ماه خاص نیست و این بازرسیها با همکاری واحد بازرسی اتاق اصناف تهران، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت رصد میشود و قسمت دوم بازرسیها هنگام گرفتن جواز کسب و تمدید آن صورت میگیرد و قسمت سوم آن از طریق گزارشات مردمی صورت میگیرد که توسط خود هیئت مدیره اتحادیه انجام میشود.
وی افزود: مردم اگر تخلفی در واحدهای صنفی و تالارهای عروسی مشاهده کردند میتوانند از طریق شماره ۸۸۵۳۵۲۵۵ فکس کنند و کمتر از ۷۲ ساعت پیگیری و برخورد میشود.
وی در پایان گفت: اتحادیه تالارهای پذیرایی از چند بخش مختلف تشکیل میشود که یکی از این رستهها تالار پذیرایی است یکی تجهیزات مجالس و ظروف کرایه است یکی تهیه خنچه عقد است یکی اجاره دهندگان چادر و خیمه است که در مجموع بیش از ۶۰۰ واحد هستند.