حبیب الله اصغری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار
خبرگزاری صدا وسیما، افزود: هم اکنون مراکز رشد به دوره بلوغ خود رسیده و نیازهای آن نسبت به گذشته متفاوت است به طوری که توسعه فضای کالبدی مراکز رشد یکی از دغدغه های اصلی محسوب می شود.
وی با بیان اینکه مراکز رشد غیردانشگاهی در کشور وجود دارد که مورد استفاده هم نیست گفت: باید بتوانیم از این فضاها برای توسعه فضای کالبدی و جذب بیشتر شرکت ها و بازار شرکت های مستقر در مرکز رشد استفاده کنیم.
رئیس مرکز رشد جهاد دانشگاهی تاکید کرد: بازار فضای خوبی برای ارائه محصولات شرکت های دانش بنیان دانشگاهی است و باید بتوانیم این محصولات را سریع تر وارد بازار کنیم.