به گزارش خبرنگار
خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز در اولین نشست خبری که در محل این سازمان و با هدف تشریح یک کار ویژه قرآنی در ماه مبارک رمضان برگزار شد با بیان مطالبه ای که رهبر معظم انقلاب از دستگاه های تبلیغاتی کشور داشته اند و دارند و نیز با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: رویکرد سازمان تبلیغات تهران با ورود به ماه مبارک رمضان حضور حداکثری مردم در محضر قرآن است. روزه زمینهساز توجه به قرآن است.
حجت الاسلام علی اصغر سهرابی با بیان اینکه در این پویش توان خود را بر گفتمان واحد خواهیم گذاشت ، افزود: در ماه مبارک رمضان قرآن را برای مردم اصل و اساس روزهداری قرار میدهیم.
وی گفت : سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال تبیین همه اصول و مبانی اسلام بر پایه قرآن است.
سهرابی افزود: برنامه سازمان تبلیغات اسلامی با ورود به ماه مبارک رمضان بحث جوانگرایی را که یک فرهنگ قرآنی است، دنبال میکند و این ماه بهترین زمان برای تبیین این فرهنگ است.
مدیرکل سازمان تبلیغات استان تهران با اشاره به پویش تبلیغی بهار قرآن که قرار است توسط عده ای از طلاب جوان صورت گیرد گفت: این پویش با یک گفتمان قرآنی آغاز میشود که توسط جمعی از نخبگان طلبه شکل گرفته و در ماه مبارک رمضان از سوی طلبههایی که وظیفه تبلیغی دارند به مردم تبیین میشود.
وی افزود:این فرایندی سنتی است که انجام میشود اما در فضای رسانه ملی و فضای مجازی و شبکههای رسانهای نیز این تولیدات عرضه خواهد شد.
سهرابی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی تهران برنامههایی را در قالب جُنگهای شبانه در شهرستانهای استان تهران تدارک دیده است و توجه به اینکه در شبهای ماه مبارک رمضان پارکها رونق دارند ،از جُنگهای شبانه استفاده میکنیم.
وی گفت : همچنین از استندآپ کمدی برای بیان داشتههایمان استفاده می کنیم.در برنامههای طنز که این روزها از شبکههای مختلف پخش میشود نیز تنها کاستیها عنوان میشود و آنچه ما میخندیم تنها کمبودهایمان است.
در پایان این نشست از پوستر طرح تبلیغی بهار انقلاب قرآنی رونمایی شد .