پخش زنده
امروز: -
مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار: سهمیه گوشت گرم میادین میوه و تره بار در برخی روزها به ۱۴۳ تُن رسیده است
به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سعید راد با اعلام اینکه بعد از حدود ۴۰ سال که از عمر سازمان مدیریت میادین میگذرد، این سازمان نیاز به اصلاح ساز و کارهای موجود و هوشمندسازی ساختار سنتی خود دارد، افزود: توسعه بازارهای میوه و تره بار باید هدفمند باشد و هیچ بازاری بدون اطمینان از تعیین تکلیف وضعیت مالکیت و دریافت کُد شهرسازی ساخته نشود.
وی با اعلام آمادگی در خصوص مشارکت بخش خصوصی در ساخت بازارهای مشارکتی میوه و تره بار، لزوم بررسی ایجاد بازارچههای میوه و تره بار در مجتمعهای بزرگ مسکونی و تجاری با توجه به استقبال شهروندان از بازارهای میوه و تره بار را مورد تاکید قرار داد و افزود: امروز سازمان مدیریت میادین در کنترل و کاهش قیمت میوه و تره بار و سایر محصولات پر مصرف موفق عمل کرده است و این موفقیت، اهمیت و ضرورت توسعه بازارهای میوه و تره بار را دو چندان کرده است.
راد با اشاره به اینکه موفقیت میادین میوه و تره بار، باعث شده که چند وزارتخانه مورد سؤال قرار بگیرند که چطور سازمان مدیریت میادین توانسته است قیمتها را کنترل کند و کاهش دهد، اما آنها در این زمینه موفق عمل نکردهاند، اظهار کرد: کشورمان در شرایط تحریم قرار دارد و در این شرایط، سازمان مدیریت میادین به نمایندگی از مدیریت شهری تهران از هیچ تلاش و کوششی برای خدمت هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان دریغ نمیکند.
مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با بیان اینکه همه اهتمام و توان خود را به کار گرفتهایم تا در رونق بخشیدن به سفره خانوادهها سهیم باشیم، تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری شرکت پشتیبانی امور دام، سهمیه گوشت گرم میادین میوه و تره بار در برخی روزها به ۱۴۳ تُن رسیده است تا بتوانیم پاسخگوی تعداد بیشتری از شهروندان باشیم، ضمن اینکه میادین میوه و تره بار تنها نقاطی هستند که در آنها مرغ تازه با قیمت ۹۸۰۰ تومان و مرغ منجمد به قیمت ۸۹۰۰ تومان عرضه میشود.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در پایان با تاکید بر اینکه سیستم موجود در این سازمان باید اصلاح شود و با توجه به آسیب شناسی انجام شده و برنامه ریزی به عمل آمده، انجام تدریجی اقدامات مورد نیاز به منظور تحقق اهداف پیش بینی شده را در دستور کار قرار دادهایم، خاطرنشان کرد: میادین میوه و تره بار، پیشانی مدیریت شهری در برخورد با مردم هستند و با شهروندانی که به آنها مراجعه میکنند، باید به بهترین شکل ممکن رفتار شود تا آنها با آرامش خاطر و رضایت کامل به این مراکز مراجعه کرده و از آنها خرید کنند.