پخش زنده
امروز: -
کارشناس حوزه کسب و کار گفت: فروش مناسب يک کالا درگرو انتخاب شبکه صحيح و درست توزيع است.
به گزارش خبرگزاري صداوسيما؛ نويد شکوريان افزود: انتخاب شبکه توزيع درست و صحيح در حوزه فروش به کار آفرينان و صاحبان کسب و کار کمک شايان توجهي خواهد کرد.
وي اظهار داشت: جدا از کانال توزيع بحث کيفيت، طراحي، نوآوري، خلاقيت و غيره در حوزه فروش کالا بسيار نقش آفرين است.
اين کارشناس حوزه کسب و کار گفت: بهبود مناسبات فروش و بازاريابي از جمله عوامل بازگشت رونق به بخش توليد محسوب ميشود.
وي افزود: در دنياي امروز برنامه ريزي، تنظيم و انتخاب روش مناسب توزيع و فروش کالا از جمله کليدي ترين تصميم هاي سازمان ها در جهت دستيابي به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت است.
يوسف قدرتي ؛ کارآفرين و طراح منسوجات چرمي نيز گفت: فروش محصول به عوامل مختلفي منجمله قيمت گذاري منطقي، طراحي خوب و مکان عرضه مناسب بستگي دارد.
وي افزود: فروش از جمله مهمترين بخش ها در حوزه فعاليت هاي اقتصادي است بنابراين مي طلبد به اين حوزه توجه جدي شود.