به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما؛ ولی تیموری در برنامه «روز از نو» رادیو اقتصاد افزود: در این آئین نامه فرآیند نظارت بر تورهای خدمات سیاحتی و گردشگری بطور کامل در دو سطح استانی و ستادی مشخص شده است.
تیموری افزود: شمارهتلفن اداره کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور ۶۶۵۸۲۲۳۱ بهمنظور دریافت نظر، پیشنهاد، انتقاد و شکایات احتمالی مسافران و گردشگران در خدمت هموطنان عزیز است.
وی اظهارداشت: فعالیت تورهای گردشگری بصورت مستمر رصد و در قالب گزارش عملکردهای سه ماهه از سوی دفاتر تحت پوشش در اختیار سازمان قرار میگیرد.
مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: اگر شکایتی متوجه عملکرد این دفاتر باشد به شکل کاملا روتین از سوی کمیتههای فنی، واحدهای رسیدگی بدوی و تجدید نظر و کمیسیونهای عالی استانی
مورد رسیدگی قرار میگیرد.
وی افزود: دوره دوم نظارتهای عالی سازمان مشتمل بر نظارت رندمی از تاسیسات گردشگری منجمله دفاتر خدمات مسافرتی در استانها و عملکرد نظارتی استانی در حوزه تاسیسات گردشگری است.
تیموری با بیان اینکه دوره دوم نظارتهای عالی از مرداد ماه آغاز میشود، اظهار داشت: همکاران بر اساس جدول زمان بندی بصورت محسوس و نا محسوس در این مراکز حضور یافته و از نزدیک موارد و مسائل را مورد رصد و رسیدگی قرار میدهند.
وی گفت:: علاوه بر این در ساعات اداری دفاتر خدمات گردشگری ادارات کل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در تمامی استان ها، ادارههای شهرستانی سازمان در سراسر کشور و همین طور اداره کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری مستقر در تهران آمادگی لازم برای دریافت شکایات و نظر گردشگران و هموطنان را دارند.
با سلام، شکایت خود را بشرح ذیل تقدیم مینمایم، امیدوارم پیگیری و نتیجه را ابلاغ بفرمائید:
۱_ با توجه به ماده ۱۰ قانون هتلداری پس از تسویه و رویت کارت شناسایی افراد باید مدارک مسافر به وی عودت داده شود، ولی کارتهای ملی ما را گروگان گرفتند.
۲_ بنا بود ترانسفر استقبال و بدرقه انجام شود که ناقص و یکطرفه انجام شد.
۳_ وضعیت غذا بسیار افتضاح و غیربهداشتی با تراکم بسیار زیاد مسافر در رستوران با منوی بسیار بی کیفیت، مثل: فلافل، ماکارونی، استمبولی، ناگت و ...
۴_ با توجه به هماهنگی های انجام شده در خصوص زمان تخلیه اتاق با تاخیر دو ساعته در زمان پذیرش، روز آخر کار به توهین پرخاشگری رسید که اگر ما با پلیس ۱۱۰ تماس نمی گرفتیم کار بجاهای باریک می کشید، ضمن دریافت همه هزینهها کارتهای ملی ما را نمیدادند.
۵_ در انتها درخواست صورتحساب کردیم که امتناع نمودند.
امیدوارم بخاطر امام رضا رسیدگی و نتیجه را اعلام بفرمائید.
با سلام، شکایت خود را بشرح ذیل تقدیم مینمایم، امیدوارم پیگیری و نتیجه را ابلاغ بفرمائید:
۱_ با توجه به قانون خوابگاه داری هیچ خوابگاهی نمیتواند بیمار پذیرش کند. بااین حال خوابگاه زاگرس بیمارکرونایی بذحال پذیرش کرده و هیچ توجهی به اعتراضات ما ندارد و در پاسخ بجای قبول حرف های ما بیماری ان خانم را پنهان میکنند.اگر بخواهیم پا فشاری کنیم شبانه از خوابگاه اخراج میشویم که نه مدرکی پس داده میشه ن اجاره بها.
لطفا هرچه سریعتر رسیدگی کنید
متاسفانه با مسافر چندانی نداشتند و علارغم اصرار ما که یکی از اتاقهای رو به ساحل و ساکت را در اختیار قرار بدهند اتاقی در طبقه چهارم داده شد
سرو صدای خیابان وحشتناک
خدمات صفر
برخورد پذیرش و همکاری صفر
غذا صفر که باعث حالت تهوه و بالااورپن کل غذا شد
خدمات صفر
کارکنان بدون ماسک با لباس شخصی نامرتب
شاید یکی از بدترین و عذاب اور ترین شبهای زندگی بنده بود
پیشنهاد میکنم اگر خواستید یک شب تا صبح از صدای وحشتناک خیابان نخوابید البته اگر بخاطر غذای افتضاح روانه بیمارستان نشدید
در این مسافرخانه با مدیریت صفر پولتان را در سطل اشغال بریزید
نظر یک کروی پرواز
سلام ، اردیبهشت ماه جاری ، دو شب در هتل پنج ستاره کادوس رشت اقامت داشتیم ، از استخر ، جیم ، آرایشگاه ، سونا و جکوزی ، زمین ورزشی ، فضای ورزشی و ………….که تعریف مشخص هتل های پنج ستاره داخلی هست ، خبری نبود و به دروغ اذعان می کرد مدیر داخلی که در دست تعمیرر هست ……..کل فضا ها اختصاص دادند به رستوران و … از این دست جهت درآمد زایی ……کی به چنین هتلی که فقط یک لابی شیک داره پنج ستاره داده .. اطاق های دو نفره ای که سه تا تخت گذاشتند و سرویس بهداشتیش در حد یک مسافرخونه
در اطاق دو تخته نهایتا سه ستاره ، هزینه یک اطاق سه تخته پنج ستاره را پرداخت کردیم ، که در هوای بارونی بجز لابی ، پناهی برای سرگرم شدن وجود نداشت.
از طریق اسنپ رزرو انجام شده و پول از حساب کسر شده اما هتل میگه با ما هماهنگ نشده و جا نداریم، نه اسنپ جوابگو هست و نه هتل، این بی نظمی یعنی چی؟ الان 12 شب جا نیست، راه حل چیه؟
طی تماس تلفنی برای رزو ۲تا اتاق چهار تخت قول داد تمام امکانات تکمیل پول زودتر واریز کردیم برای رزو ولی خیلی کثیف کیفیت سرویسهای بهداشتی صفر
متاسفانه حقوق حیوانات بر حقوق انسانها مقدم شده!
اتاق ها خفه و همه چيز رو پول ميگيرين يعني همون صابون و شامپو اتاق رو و حوله هم نداره از اين حوله هاي آرايشگاهي نازك گذاشتن كه اونم پوليه . برخورد پولكي و غير حرفه اي پرسنل
لطفا رسيدگي كنيد
از طريق سايت فلاي تودي رزرو هتل براي دو روز بعد انجام شد ، به علت فوت اقوام ،شب قبل از رزرو ، از طريق پشتيباني سايت كنسل رزرو انجام شد ، جريمه هفتاد درصد كل مبلغ چهار روز اعلام شد ، كارمند هتل با بي ادبي از ارائه توضيحات خودداري و تماس را قطع كردند، پشتيباني سايت گفتند با مدير هتل پيگيري كنيد، مديريت هتل هم شماره گرفتن. براي تماس ولي بعد ده روز نماسي برقرار نشد، در اخر مشخص شد كه كل مبلغ بِه عنوان جريمه لحاظ شده و هيچ مبلغي عودت داده نشد، طبق چه قانوني اول هفتاد درصد جريمه و بعد صد در صد كل مبلغ جريمه كنسلي لحاظ ميشود ؟ جالبه نه هتل نه پشتيباني فلاي تودي پاسخگو نيستند!