باغ وحش کپنهاگ با استفاده از تبلیغات بر روی تجهیزات متحرک مانند اتوبوس، تبلیغات خلاقانه ای برای جذب بازدیدکننده بکار گرفته است.
به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما؛ باغ وحش شهر کپنهاگ یکی از قدیمی ترین باغ وحش های اروپا در پایتخت دانمارک می باشد که بیش از 3000 نوع حیوان در خود جای داده است. مجموعه ای عظیم از حیوانات شامل شیر و فیل و گورخر گرفته تا اسب آبی، زرافه، گوریل و خرس قطبی، مار و... در آن وجود دارند. این باغ وحش برای معرفی خود به دوستداران حیات وحش و طبیعت از تبلیغات پارتیزانی (تبلیغات چریکی) استفاده کرده است. باغ وحش کپنهاگ به جای استفاده از تبلیغات گزاف از رسانه ی متحرک یا همان اتوبوس شهری که یک رسانه تبلیغاتی بدیع و نسبتا ارزان استبه خلاقانه ترین شکل ممکن بهره گرفته است. به گونه ای که یک مار غول پیکر به دور اتوبوس شهری حلقه زده و چنان حرفه ای بر دور تا دور اتوبوس طراحی و پیاده سازی شده که گویی اتوبوس شهری را خطری بزرگ تهدید می کند. این تبلیغ محیطی باغ وحش توجه همگان را به خود جلب کرده وچشم مخاطب بدنبال آن حرکت می کند.