رونمایی از طرح پرنیان با مشارکت بانک ملت و بیمه ما
طرح پرنیان به عنوان اولین محصول مشترک بانک ملت و شرکت بیمه ما با هدف ارائه خدمات به مشتریان خانم و افزایش وفاداری آنان رونمایی شد.
![رونمایی از طرح پرنیان با مشارکت بانک ملت و بیمه ما رونمایی از طرح پرنیان با مشارکت بانک ملت و بیمه ما](/files/fa/news/1395/11/26/758251_978.jpg)
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی بانک ملت، جامعه هدف این طرح که با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد بانک ملت و شرکت بیمه ما رونمایی شد، تمامی بانوان اعم از شاغل و خانه دار است و شرط ورود به طرح افتتاح سپرده کوتاه مدت با نام پرنیان و دارابودن سپرده نزد این بانک حداقل به مبلغ 100میلیون ریال تعیین شده است.
ارائه پرنیان کارت مشابه اکسس کارت فعلی، صدور بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری و بیمه نامه درمان تکمیلی با شرایط ویژه و ارائه کارت اعتباری تجدیدپذیر از مزیت های درنظر گرفته شده برای خانم ها در طرح پرنیان بانک ملت است.
دکتر هادی اخلاقی فیض آثار در مراسم رونمایی از این محصول مشترک بانک ملت و شرکت بیمه ما، اظهار داشت: ارائه خدمت پرنیان فرصتی برای تعمیق بخشیدن به ارتباط جامعه زنان با بانک است.
وی با بیان این نکته که با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های بالای بانک ملت، توقعات از این بانک ها نیز بالا است، اظهار امیدواری کرد که این بانک بتواند در پایان سال جاری عملکردی متناسب با ظرفیت های خود را به ثبت برساند.
مدیرعامل بانک ملت با بیان این نکته که ارتباط بانک و بیمه قدمتی طولانی در دنیا دارد، ادامه داد: هدف از این ارتباط، ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای بانک، شرکت بیمه و مشتریان است.
وی اجرای هرچه بهتر طرح پرنیان را منوط به ایجاد حس تعلق در کارکنان شعب بانک نسبت به محصولات شرکت بیمه ما، دانست و اظهار داشت: باید این حس در کارکنان ایجاد شود که محصولات بیمه ای، مکمل ارزشمندی برای خدمات بانکی است بنابراین باید از تمامی ظرفیت های شرکت بیمه ما برای فروش محصولات مشترک بانکی بیمه ای استفاده شود.
محمد تقی صمدی، رییس هیات مدیره شرکت بیمه ما هم در سخنانی هدف از تشکیل این شرکت را تکمیل زنجیره ارزش بانک ملت ذکر کرد و گفت: این شرکت با وجود گذشت تنها پنج سال از عمر فعالیت، وضعیت مناسب تری از نظر میزان پورتفوی حق بیمه، نسبت خسارت و سهم درصد از بازار بیمه کشور در شرایط مطلوبی قرار دارد ولی هنوز با هدف نهایی فاصله دارد.
مجید صفدری، مدیرعامل شرکت بیمه ما هم اظهار داشت: در طرح پرنیان توجه ویژه ای به جامعه بانوان صورت گرفته است که در میان طرح های اجرا شده در کشور بی مانند است.
به گفته وی، توجیه کامل شعب، تبلیغات مناسب و اجرای صحیح طرح پرنیان، موفقیت این طرح را تضمین خواهد کرد.
وی حق بیمه مناسب را از ویژگی های طرح پرنیان خواند و افزود: استفاده از ظرفیت های بانک ملت و استقرار میزهای بیمه ای در شعب، میزان موفقیت این طرح را افزایش خواهد داد.
مدیرعامل بیمه ما با تاکید بر این نکته که شبکه فروش مناسب، بازاریابی و تبلیغات مدرن و کارکنان خدوم و خوش فکر، از جمله مزیت های بانک ملت است که اجرای موفق طرح پرنیان را نوید می دهد و با ارائه خدمات بانکی بیمه ای ویژه و در خور شان مشتریان، ضریب وفاداری مشتریان را نسبت به این بانک افزایش دهد.
مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح پرنیان می توانند با مرکز تماس ملت با شماره تلفن های 1556(برای تهران) و 02182488(برای شهرستان ها) تماس بگیرند.
شمار خدمات جدید بانک ملت در دهه مبارک فجر به 7 رسید
بانک ملت در چارچوب گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و تسهیل در ارائه خدمات بانکی به مشتریان، همزمان با دهه مبارک فجر، از سه محصول دیگر رونمایی کرد و شمار خدمات جدید خود را در این دهه به 7 خدمت رساند.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، خودبانک، صدور دسته چک در تمامی شعب و خودپرداز ارزی، سه محصول و خدمت جدیدی است که در دهه فجر امسال و با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد بانک ملت، برای عرضه به مشتریان، رونمایی شد.
بر اساس این گزارش، با بهره برداری از خودبانک، دریافت خدمات بانکی به صورت شبانه روزی و بدون نیاز به مراجعه به شعب بانک، امکان پذیر خواهد بود.
واریز وجه به حساب، دریافت وجه، پرداخت قبوض، انتقال وجه، واگذاری چک به حساب، پرداخت اقساط تسهیلات، دریافت مانده حساب، دریافت صورتحساب، درخواست دسته چک، شارژ تلفن همراه، تغییر رمز کارت، تغییر رمز اینترنتی (رمز دوم) و افتتاح حساب از امکانات قابل ارائه در خودبانک بانک ملت است.
با هدف افزایش مزیت رقابتی بانک در حوزه حساب جاری، حسب درخواست صاحب حساب، امکان ارائه خدمات مرتبط با دسته چک ملت (جام) برای مشتری یا نمایندگان معرفی شده از سوی وی در تمامی شعب بانک ملت و نیز از طریق بانکداری اینترنتی فراهم شده است.
امکان ارائه درخواست دسته چک در هر یک از شعب بانک ملت، امکان تحویل دسته چک در شعبه مورد نظر مشتری که در زمان ارائه درخواست (در شعبه و یا بانکداری اینترنتی) اعلام کرده است، امکان معرفی نماینده از سوی صاحب/صاحبان حساب ها جهت دریافت خدمت درخواست و تحویل دسته چک در همه شعب برای حساب های دارای مجوز و امکان ثبت اطلاعات فرد گیرنده دسته چک در زمان ثبت درخواست دسته چک از مهم ترین ویژگی های خدمت جدید بانک ملت است.
خودپرداز ارزی دیگر محصول جدید بانک ملت است که امکان خرید ارز در تمامی ساعات شبانه روز را برای دارندگان کارت های شتابی فراهم می کند.
فروش ارز به مشتری از طریق کسر معادل ریالی ارز مورد نظر مشتری از کارت های بانکی شتابی، امکان پرداخت انواع ارزها نظیر(AED, UTL, GBP, EUR, CAD, AUD, USD)، وارد کردن مبلغ ارز مورد نظر، محاسبه معادل ریالی ارزهای مورد نظر مشتری، تحویل ارز به مشتری در صورت تایید معادل ریالی آن، ارائه رسید حاوی اطلاعات تراکنش خرید ارز، انعکاس تراکنش های انجام شده در صورت حساب مشتری، اعلام مانده حساب ریالی کارت و امکان تغییر رمزکارت از خدمات قابل ارائه از سوی خودپردازهای ارزی بانک ملت است.
دکتر هادی اخلاقی فیض آثار در مراسم رونمایی از این خدمات اظهار داشت: صرفه جویی در وقت و هزینه از طریق افزایش سطح دسترسی، کاهش قیمت تمام شده خدمات، ارائه خدمات باکیفیت و فراهم شدن تسهیلات بیشتر برای مشتریان از نتایج ارائه خدمات جدید در بانک ملت است.
وی افزود: در بازه زمانی دو ساله درصدی از شعب بانک ملت که دارای کارایی مناسبی نباشند به خودبانک تغییر وضعیت خواهند داد تا مشتری بتواند در تمام ساعات شبانه روز، تمامی خدمات مورد نیاز خود را از این سیستم دریافت کند.
به گفته وی، بانک ملت در این بازه زمانی، حداقل 250 خودبانک در سراسر کشور راه اندازی خواهد کرد.
وی با بیان این نکته که بانک ملت از لحاظ زیرساخت و امکانات، دغدغه ای بابت راه اندازی این خودبانک ها ندارد، افزود: در عین حال فرهنگ استفاده از این سیستم نیز باید در مصرف کنندگان ایجاد شود که در این راستا، ارائه آموزش های لازم در دستور کار بانک قرار دارد.
دکتر اخلاقی همچنین از راه اندازی دستگاه های خودپرداز ارزی در اماکنی همچون خروجی فرودگاه ها، شهرهای سیاحتی و زیارتی و ... خبر داد و گفت: همه ظرفیت های درون بانک ملت در اختیار ارائه خدمات بهتر و باکیفیت تر به مشتریان قرار خواهد گرفت.