معرفی 8 ایده برتر برای رقابت در ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی
هیئت داوران نخستین ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، از مجموع 20 ایده راه یافته به آخرین مرحله داوری، 8 ایده را به عنوان ایده های نهایی برای رقابت در این رویداد انتخاب و معرفی کردند.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛ دبیر نخستین ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی امیرکبیر، زمان برگزاری رقابت های پایانی این رویداد تخصصی را 11 بهمن ماه اعلام کرد.
علی علیزاده گفت: به دنبال فراخوان ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی، دانشجویان از دانشگاه های کشور بیش از 70 ایده در 3 حوزه بازاریابی، بازارسازی و برندینگ محصولات بهداشتی آرایشی؛ فرمول جدید و نوآورانه محصولات بهداشتی آرایشی و بسته بندی جدید و نوآورانه محصولات بهداشتی آرایشی، به دبیرخانه ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارسال کردند که پس از دو مرحله داوری و بررسی، 8 ایده برتر انتخاب شدند.
وی در معرفی طرح های برگزیده برای ارائه حضوری در روز پایانی ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی افزود: براساس رأی هیئت داوران، طرح های Beauty mirror از رضا فهمی، تولید تانن پوسته پسته برای استفاده در صنایع آرایشی و شوینده ها متعلق به شهرام فدائیان، ماسک تیوپی ضد چین و چروک و روشن کننده متعلق به شیوا اسبری، تولید نانو ماسک لیفتینگ صورت و بدن از جلبک های دریایی خلیج فارس ارائه شده توسط فاطمه عیدی، تولید و عرضه لاک نوین آرایشی از سولماز ولی زاده ، وسیله کمک آموزشی از سوزان خفایی، مجموعه کرم های گیاهی ارائه شده توسط دنیا پوی و تهیه پد بهداشتی با استفاده از هیدروژل ابریشم متعلق به انیس جعفری به عنوان 8 ایده برتر نهایی معرفی شدند.
علیزاده گفت: در مرحله نهایی نخستین ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی که از ساعت 15 روز 11 بهمن به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز می شود، فعالان صنایع و دانشگاه، سرمایه گذاران بخش خصوصی و سایر نهادهای مربوط دولتی و غیردولتی حضور خواهند داشت و صاحبان ایده های برتر برای تولید و عرضه محصول ایده خود به بازار، وارد مرحله جدید عقد قرارداد با خریداران آن ایده خواهند شد.