راه آهن را ضرورت ملی معرفی کنیم
مدیر کل روابط عمومی شرکت راه آهن با بیان اینکه راه آهن بنگاهی اقتصادی و اجتماعی است ، گفت :توسعه ریلی ضرورت ملی است.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما ؛ صادق سکری افزود : تکالیف و وظایف ما در بخش ریلی نسبت به سال های گذشته افزیش یافته و پیچیده تر شده است، امروزه نقش روابط عمومی ستاد و مناطق ریلی کشور بیش از پیش پررنگ تر شده است که باید برنامه ای راهبردی و مدیریتی را در پیش بگیرد.
سکری افزود : باید ضمن تلفیق فرهنگ و هنر در ارائه برنامه های ریلی، از اساتید فن، صاحبنظران و همه فرصت های راه آهن مناطق مربوط به خود استفاده و راه اهن را به عنوان یک ضرورت ملی اعلام و در جهت توسعه همه جانبه آن تلاش کنیم.
وی افزود : تمامی نگاه ها به بخش ریلی نسبت به شقوق دیگر ویژه است بنابراین وظیفه ما این است که با توجه به شرایط خاص اقتصادی و سیاسی در کشور، راه آهن را یک ضرورت ملی که باید به جایگاه اصلی خود برسد، معرفی کنیم.
مدیر کل روابط عمومی شرکت راه آهن با اشاره به این مطلب که راه آهن بنگاهی اقتصادی و اجتماعی است ، تاکید کرد : تعداد زیادی پروژه در بخش ریلی و در استان و شهرهای مختلف شروع شده است که برغم کمبود منابع مالی ، پیمانکاران برای تکمیل پروژه ها از هر گونه تلاشی دریغ نمی کنند بنابراین وظیفه ما این است که ضمن اطلاع رسانی درست این کمبودها را مدیریت کنیم.
وی خاطرنشان کرد: هر یک از حوزه ها باید فعالیت ها و پروژه های خود را تعریف کنند و نسبت به طلاع بموقع وضعیت خود اقدام کنند.
سکری افزود : ابزارها و شیوه های اطلاع رسانی در مناطق نسبت به گذشته باید تقویت شود و طبق یک دستور العمل و سناریو، کارشناسان روابط عمومی گزارش های عملکردی خود را طبق استانداردی تعریف شده به مرکز ارائه داده تا نقاط ضعف شناسایی و نقاط قوت بیشتر شود.
سکری ضمن تاکید بر حضور روابط عمومی های مناطق در همایش حمل و نقل سال آینده از برگزاری جشنواره روابط عمومی های مناطق طی سال های آتی خبر داد.
بنابر این گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در چهارمین جشنواره روابط عمومی های وزارت راه و شهر سازی با کسب بالاترین امتیاز (574 امتیاز)؛ رتبه اول در 2 محور "ارتباطات رسانه ای" و "روابط عمومی و تبلیغات اجتماعی" را به خود اختصاص داد و در مجموع دربخش روابط عمومی های گروه "الف" وزارت راه و شهرسازی؛ رتبه برترین برترین ها را از آن خود کرد.
روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در چهارمین جشنواره روابط عمومی های وزارت راه و شهر سازی که با داوری اساتیدی همچون "یونس شکرخواه " ،" قاسم بی نیاز"،"میرزا بابا مطهری نژاد" ، "حسن نمک دوست " و دکتر "خانیچی" برگزار شد ، در2 بخش "ارتباطات رسانه ای" و "روابط عمومی و تبلیغات اجتماعی" حائز رتبه اول و در مجموع دربخش روابط عمومی های گروه "الف" وزارت راه و شهرسازی؛ رتبه برترین برترین ها را از آن خود کرد .
همچنین روابط عمومی های اداره کل راه آهن زاگرس و اداره کل راه آهن قم در گروه "ج " این جشنواره به ترتیب موفق به کسب رتبه اول و سوم در محور " روابط عمومی حقوق شهروندی "شدند.
چهارمین جشنواره روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی در سه گروه الف، ب و ج در و در10 محور از جمله رشته های روابط عمومی و پژوهش، روابط عمومی الکترونیک، فعالیت های روابط عمومی و حقوق شهروندی، فعالیت های مربوط به روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، روابط عمومی و تبلیغات اجتماعی، روابط عمومی و خلاقیت و نوآوری، روابط عمومی و پاسخگویی، ارتباطات رسانهای، تبلیغات و نمایشگاهها و برترین برترین ها برگزار شد.