شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با طراحی و اجرای طرحهای توسعه و پشتیبانی فناوری اطلاعات زمینه بهبود خدمات خود به مشترکین را فراهم کرده است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،طاهر کیامهر با اشاره به تغییرات پرشتاب فناوری در عصر حاضر بیان کرد: با توجه به رشد شتابان فناوری در محیط عملیاتی شرکت، تلاش کردهایم آخرین فناوریهای روز موثر در بهبود خدمات به مشترکین را به خدمت بگیریم.
وی افزود: دفتر فناوری اطلاعات شرکت با بررسی آخرین فناوریهای روز و انطباق آن با نیازهای سازمانی طرحهایی را تعریف و اجرایی نموده است که بر اساس آن خدمات اصلی شرکت با کیفیت بالاتری پشتیبانی شده و در نهایت بتوان خدمات پایدارتری را به مشترکین ارائه داد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اشاره کرد: راه اندازی سیستم کنترل شرایط محیطی در مرکز داده شرکت، استانداردسازی مرکز داده در محل ستاد شرکت براساس استانداردهای جهانی و همچنین راه اندازی سیستم مانیتورینگ و سیستم پایش رفتار کاربران جدید از جمله طرحهای اجرا شده است.
کیامهر تصریح کرد: راه اندازی فیبر صنعت برق برای ۳ ناحیه سلماس، خوی و مهاباد و انتقال ارتباط اصلی نواحی ذکر شده در این بستر با ستاد شرکت، راه اندازی سیستم اعلان و اطفای حریق مخصوص مرکز داده و ایمن سازی شبکه داخلی شرکت از حملات سایبری از دیگر اقدامات حوزه فناوری اطلاعات این شرکت در ۶ ماهه نخست سالجاری است.
وی خاطرنشان کرد: راه اندازی سیستم جامع و یکپارچه مالی و اداری و راه اندازی سیستم گذرگاه سرویس سازمانی جهت ارتباط امن و مطمئن سرویس دهندهها از اقدامات دفتر فناوری اطلاعات شرکت توزیع برق آذربایجان غربی است که کمک شایانی در ارتقاء عملکرد این شرکت خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در پایان گفت: جایگزینی سیستم جامع مشترکین با سیستم قدیمی مشترکین و جایگزینی پورتال جدید شرکت با پورتال قدیمی نیز از اقداماتی است که به بهبود تعامل با مشترکین منجر خواهد شد و در کنار تمامی اقدامات طرح ریزی شده میتوان امیدوار بود خدمات ارائه شده به مشترکین سبب جلب رضایت مردم شریف استان را فراهم کند.