مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی ضمن اشاره به اهمیت نظارت بر عملکرد دفاتر پیشخوان دولت از رسیدگی به تخلفات ۲۷ دفتر پیشخوان خدمات خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جلیلی نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با بیان اینکه جلسات کمیته رسیدگی به تخلفات دفاتر پیشخوان خدمات دولت به منظور بهبود کیفیت ارائه خدمات و رسیدگی به شکایات دریافتی برگزار میگردد گفت: در راستای نظارت بر ایفای تعهدات و اعمال مقررات بر دارندگان پروانه فعالیت پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و حسب گزارشات واصله از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تخلف تعداد ۲۷ دفتر پیشخوان دولت مورد رسیدگی قرار گرفت.
جلیلی نژاد عنوان کرد: دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان مکلفند تمام شرایط، ضوابط و تعهدات مندرج در اصول حاکم بر صدور پروانه را رعایت کنند و سهل انگاری و یا سرپیچی از اجرای این تعهدات پس از بررسی در کمیته تخلفات، مشمول جریمهای متناسب با میزان اهمیت تخلف است.
وی با اشاره به برگزاری منظم جلسات نظارت بر ایفای تعهدات افزود: اکثر موارد تخلفات ناشی از عدم آگاهی دارندگان پروانه از اصول حاکم بر صدور پروانه و پیوستهای آن بوده که انجمن صنفی دفاتر باید اطلاع رسانیهای لازم را در این خصوص انجام دهد.
مدیر کل ارتباطات آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: به منظور صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، کلیه شهروندان میتوانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در دفاتر پیشخوان خدمات دولت، با مراجعه به سایت www.۱۹۵.cra.ir یا تماس با تلفن گویای ۱۹۵، درخواست یا شکایت خود را ثبت و پیگیری کنند.