در ۱۱ماه گذشته بیش از ۱۴۱ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ اداره مدیریت راههای خراسان شمالی برقرار شد که در مقایسه با سال گذشته ۱۵ درصد افزایش را نشان میدهد.
معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان گفت: ۱۲ هزار و ۵۴۳ تماس توسط اپراتورهای مرکز مدیریت راههای استان پاسخ داده شده که حاکی از افزایش ۴۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.
علی ربانی افزود: در این مدت بیشترین تماسها در خصوص وضعیت جوی و جاده ای، شکایت و پیگیری شکایت از شرکتهای باری و مسافری و مشکلات جادهای ثبت شد.
وی ادامه داد: کارشناسان اداره مدیریت راههای استان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جادهای در خصوص وضعیت راهها و حمل و نقل جادهای هستند.