مردم می توانند شکایت های خود را از نحوه عملکرد کارکنان ادارات ثبت اسناد، ثبت شرکت ها و دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق، در درگاه یکپارچه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املاک، ثبت کنند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل بازرسی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از الکترونیکی شدن شکایت از نحوه عملکرد ادارات، کارکنان و فرآیندهای ثبتی سازمان ثبت اسناد و املاک، خبر داد.
یزدان خسروی گفت: از این پس مردم می توانند شکایت های خود را از نحوه عملکرد کارکنان ادارات ثبت اسناد، ثبت شرکتها و دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق، در درگاه یکپارچه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املاک به نشانی https://my.ssaa.ir ثبت کنند.
وی افزود: ازطریق همین درگاه، امکان پیگیری شکایت ها و دریافت پاسخ نیز فراهم شده است.