در راستای رویکرد تعاملی، مودی مداری و استمرار همکاری و تعامل نزدیک با اتحادیه و اصناف با حضور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور و جمعی از مسئولان و کارشناسان این سازمان میز خدمت مالیاتی برای کسبه و تجار صنف لوازم التحریر و نوشت افزار با حضور سه هزار عضو در مسجد امام بازار تهران برگزار شد.
دکتر سبحانیان در حین گفتگو با مراجعان، برپایی و استقرار میز خدمت و تقویت حضور میدانی جهت رفع مشکلات فعالان اقتصادی را گفتمان جدید نظام مالیاتی و بعنوان الگوی مصداقی در چارچوب رویکرد مودی مداری و در راستای تسریع و تسهیل امور مودیان در دستور کار نظام مالیاتی در دوره تحولی جدید قرار گرفته و با توجه به استقبال بسیار خوب اتحادیهها و صنوف و مودیان مالیاتی، این موضوع تداوم خواهد یافت.
در جریان برپایی این میز خدمت، جمعی از مسئولین اتحادیه لوازم التحریر و نوشت افزار از جمله موسی فرزانیان رئیس این اتحادیه، محمد توکلی منتخب هیات امنای بازار تهران در این مکان حضور یافته و برخی مسایل و مشکلات مالیاتی را با مدیران و کارشناسان مالیاتی در میان گذاشتند و ضمن تقدیر از ابتکار عمل سازمان امور مالیاتی در برپایی میز خدمت در سطح جامعه و تاکید بر لزوم رفع مشکلات مالیاتی مودیان در شرایط موجود و همچنین اشاره به برخی مزایای این برنامه از جمله صرفه جویی در وقت و هزینه مودیان، نزدیکتر شدن دیدگاه ها و ایجاد وحدت فکری و عملی مابین مودی و نظام مالیاتی، تداوم استقرار میز خدمت در فواصل زمانی مختلف جهت رفع مسایل، مشکلات و دغدغههای آنان را خواستار شدند.
براساس این گزارش، رئیس کل سازمان امور مالیاتی در مدت حضور دو ساعته در این میز خدمت مالیاتی، به حدود ۳۰ نفر عضوی که مشکلات و مسایل مالیاتی خود را با ایشان در میان گذاشتند، رسیدگی و دستورات لازم را برای صادر کردند.