راه اندازی مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب خراسان در نیشابور
مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب خراسان در نیشابور راه اندازی شده است.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای نیشابور گفت: در این سامانه به
صورت میانگین ماهانه ۲۵ هزار و روزانه ۸۳۳ تماس توسط اپراتورها پاسخ داده میشود.
علیرضا اخویان گفت: در این سامانه اتفاقات و حوادث مربوط به آب در کل استان به غیر از مشهد، پاسخگویی میشود و این سامانه به صورت شبانه روزی در سه شیفت فعال است.
وی گفت: این مرکز با ۱۷ سیستم فعال پاسخگویی، تنها مرکز سی. آر. ام کشور است که از مدد جویان نیروهای بهزیستی استفاده شده و تمام نیروها خانم هستند.
اخویان خاطر نشان کرد: با توجه به راه اندازی این سامانه متاسفانه هنوز بسیاری از مردم با ۱۲۲ تماس نمیگیرند و شهروندان عزیز باید بدانند که ملاک رفع مشکل، ثبت تماس در سامانه ۱۲۲ است.
وی اضافه کرد: در مرکز کنترل از راه دور آبفای نیشابور نیز تعداد ۵۷ حلقه چاه عمیق با هفت مخزن ذخیره آب که مصرف آب شهرستان را تامین میکند، کنترل میشود.
اخویان گفت: میزان خروجی آب به سمت مصرف، ۹۹۰ لیتر در ثانیه است که در زمانهای مختلف توسط این مرکز کنترل میشود و جمع ذخیره آب در هشت مخزن نزدیک به ۶۰ میلیون لیتر مربع است.