برنامه هفتگی پاسخگویی مدیران استان خراسان رضوی به درخواستها و شکایات مردم به صورت مستقیم و برخط امروز برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیماي مرکز خراسان رضوی، از ابتدای امسال تا کنون 220مدیر ارشد استان از جمله استاندار و معاونان، مدیران
پاسخگویی مدیران به مطالبات مردم در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با عنوان "سامد" بازتاب مثبتی در امیدآفرینی، افزایش اعتماد عمومی به کارگزاران دولت و کاهش تنشهای اجتماعی در کشور به ویژه در خراسان رضوی به همراه داشته است.
از ابتدای امسال تعداد 1955 تماس شامل 8615 دقیقه مکالمه انجام شده و 1697 مورد از درخواست های مردمی برای پیگیری و حل مشکلات در سامانه ثبت شده و 258 مورد نیز همزمان پس از تماس تلفنی، رفع مشکل و مشاوره شده است.
ساکنان این استان میتوانند از طریق سامانه "سامد" با تلفن ۱۱۱ مشکلات خود را با مدیران و مسوولان دستگاههای اجرایی در میان بگذارند و طبق هماهنگیهای انجام شده هر هفته 3یا4 مدیر دستگاه اجرایی استان در استانداری خراسان رضوی، از طریق سامانه الکترونیکی "سامد" به صورت برخط پاسخگوی تماسهای مردمی هستند.
همچنین افرادی که در دریافت خدمات از دستگاههای اجرایی خراسان رضوی دچار مشکل هستند، میتوانند طبق هماهنگی و اطلاع رسانی انجام شده از طریق سامانه ۱۱۱ با مدیر ارشد آن دستگاه تماس گرفته و مشکلات و درخواستهای خود را مطرح کنند.