راههای افزایش بازدید استوری اینستاگرام
راههای مختلفی همچون استفاده از هشتگ مناسب برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام وجود دارد.
به گزارش
گروه فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما، استوری به معنای داستان است، یعنی شما با پدید آوردن و به اشتراک گذاشتن یک استوری، داستان کوتاهی از خود را به اشتراک میگذارید که بازتابدهنده ایدههای اجتماعی، سیاسی، یا تجاری شماست.
استوری اینستاگرام یکی از راههای کاربردی برای تعامل بیشتر با دنبال کنندگان است و کمک میکنند تا فالوور بیشتری هم کسب کنید؛ بنابراین استفاده از استوری کمک شایانی در رشد صفحه(پیج) اینستاگرامی شما خواهد داشت. در این مطلب قصد داریم به روشهایی بپردازیم که بازدید استوری شما را شدید افزایش خواهد داد با ما همراه باشید.
۱- استفاده از هشتگ مناسب
این یک واقعیت شناخته شده است که هشتگها یک ابزار مفید برای افزایش دید و دسترسی به پستهای اینستاگرام هستند، اما آیا میدانید که میتواند همین شگفتیها را در استوریهای اینستاگرام شما انجام دهد؟
با همه تأکید اینستاگرام روی هشتگها، زمان آن فرا رسیده است که از آنها در استوریهای خود استفاده کنید. با هشتگهای مناسب اطمینان حاصل میکند که استوریهای شما بازدید بیشتری خواهند داشت.
اگرچه اینستاگرام به شما امکان میدهد فقط ۱۰ هشتگ در یک استوری اضافه کنید، اما برای جلب توجه مخاطبان مورد نظر کافی است. اکنون کاربران اینستاگرام میتوانند هشتگها را دنبال کنند، و شما میتوانید از این ابزار برای دسترسی به افراد فعال و علاقهمند استفاده کنید.
اگر نمیخواهید دنبال کنندگان خود را با هشتگها بمباران کنید، میتوانید اندازه فونت را کاهش و برچسبی روی آنها قرار دهید.
۲- تگ لوکیشن را به کار گیرید
استفاده از برچسب مکان راه دیگری برای افزایش دید Story برای مخاطبان جدید است. این به افراد در مکان برچسب خورده کمک میکند تا داستانهای شما را ببینند و بنابراین، بازدیدهای بیشتری از مخاطبان بیشتری دریافت میکنید.
هنگامی که یک کاربر مکان خاصی را در اینستاگرام جستجو میکند، میتواند ببیند که سایر کاربران IG درباره آن مکان چه چیزی ارسال میکنند. از آنجا که اینستاگرام محتوای تولید شده کاربر را درباره مناطق مختلف نمایش میدهد، استوری شما شانس زیادی برای نمایش دارد.
۳- به پیامها پاسخ دهید
گاهی اوقات، پیروان در پاسخ به استوریهای شما پیامهایی برای شما ارسال میکنند. به جای مشاهده داستان شما و پیمایش به داستان بعدی، آنها تلاش کردند تا پاسخ دهند؛ بنابراین اگر میخواهید از آنها احساس قدردانی کنید، سعی کنید به آنها پاسخ دهید.
ممکن است یک قدم بی اهمیت برای شما به نظر برسد، اما برای کسی که به داستانهای شما پاسخ داده است بسیار مهم خواهد بود. پاسخ شما اولین قدم برای ایجاد گفتگو بین شما و پیروان شماست، اما میتواند تا حد زیادی پیش برود.
به یاد داشته باشید، مشارکت نقش عمدهای در علاقهمندی بیشتر مردم به شما دارد. آنها همچنین علاقه بیشتری به مشاهده داستانهای آینده شما خواهند داشت.
۴- بهترین استوریها را هایلایت کنید
طول عمر استوری اینستاگرام شما فقط ۲۴ ساعت است و هر کسی که در این مدت اینستاگرام را بررسی نکند، مطمئناً آن را از دست خواهد داد. اما اگر بتوانید داستانهای خود را برای مدت نامحدود قابل مشاهده کنید چه؟ مطمئناً بازدیدهای بیشتری برای شما به همراه خواهد داشت.
با استفاده از ویژگی Highlights میتوانید این کار را انجام دهید. این امر باعث میشود تا داستانهای برجسته در قسمت خاصی از نمایه شما قابل مشاهده باشند تا زمانی که آنها را حذف کنید؛ بنابراین، پیروان شما میتوانند هر زمان که بخواهند آنها را تماشا کنند و درنتیجه تعداد بیشتری از این داستانها مشاهده شود. محل بخش هایلایت شده دقیقاً زیر قسمت بیوگرافی اینستاگرام است؛ بنابراین، توجه بازدیدکنندگان نمایه شما را به خود جلب میکند و آنها را مجبور میکند تا بهترین داستانهای شما را بررسی کنند.
۵- گذاشتن استوری در بهترین زمان
به عنوان فردی که قصد افزایش بازدید در استوریهای اینستاگرام را دارد، آگاهی از بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام باید هدف نهایی شما باشد. وقتی استوری ارسال میکنید در حالی که اکثر دنبال کنندگان شما فعال هستند، این فرصت بیشتری برای مشاهده استوریها به شما میدهد.
عامل به موقع بودن یا تکرار مجدد مسئول آن است. معمولاً آپلود استوری اینستاگرام بین ساعت ۹ صبح تا ۴ بعدازظهر در روزهای هفته باید بازدیدهای بیشتری برای شما داشته باشد. با این حال، بسته به منطقه زمانی دنبال کنندگان شما، ممکن است برای شما متفاوت باشد.
ممکن است همیشه امکان ارسال داستان در بهترین زمان وجود نداشته باشد. در این صورت، مطمئن شوید که آنها را در بدترین زمان ارسال نمیکنید. شما باید فعالیت پیروان خود را تجزیه و تحلیل کنید تا بهترین و بدترین زمانها را برای تعامل پیدا کنید.
۶- دنبال کنندگان وفادارا را منشن کنید
اگر تازه کار هستید و نمیدانید که میتوانید دیگران را در استوریهای اینستاگرام خود ذکر یا برچسب گذاری کنید، این نکته برای شما مناسب است. ذکر دوستان و دنبال کنندگان خود در Stories قطعاً راهی مطمئن برای به دست آوردن بازدیدهای بیشتر است.
به عنوان مثال، هنگام ارسال استوری درباره گربه محله خود، میتوانید دوست اینستاگرامی خود را که وسواس به گربهها یا حیوانات به طور کلی دارد، تگ کنید. در هر داستان میتوانید حداکثر ۱۰ نفر را تگ کنید.
پس از برچسب گذاری، آنها یک اعلان به صورت جداگانه دریافت میکنند و میتوانند آن را به داستانهای خود اضافه کنند. وقتی دوستان شما داستانهای شما را به اشتراک میگذارند، دنبال کنندگان آنها این موارد را مشاهده میکنند. بسیاری از آنها ممکن است از نمایه شما نیز دیدن کرده و در نهایت پیرو شما شوند. با این حال، نباید افرادی را که میشناسید در برنامه با برچسب گذاری آنها در هر استوری اسپم کنید.
۷- در ارسال استوری مداومت داشته باشید
آیا هر روز فقط یک استوری در اینستاگرام ارسال میکنید یا هر چند وقت یکبار که مناسب به نظر میرسد فقط یکبار پست میکنید؟ سپس، شما شانس Stories خود را برای رسیدن به دنبال کنندگان خود کم میکنید. حتی اگر برای شما شگفت آور باشد، دفعات ارسال استوریهای اینستاگرام نقش مهمی در به دست آوردن بازدیدها دارد.
طبق الگوریتم اینستاگرام، هرچه تعداد استوریها بیشتر باشد، بهتر است. یک پیرو میتواند فقط چهار داستان را همزمان در صفحه اصلی مشاهده کند؛ بنابراین، شما باید دائماً داستان ارسال کنید تا قابل مشاهده باشید. ارسال فعالانه در فواصل منظم به داستانهای شما حداکثر شانس برای رسیدن به دنبال کنندگان را میدهد.
۸- استوریهای دیگر را به اشتراک بگذارید
اشتراک گذاری فقط مربوط به مراقبت نیست. همچنین به معنای مشارکت در رشد و محبوبیت است. با تشویق دنبال کنندگان خود برای به اشتراک گذاشتن داستانهای خود از نمایههای خود، میتوانید بازدیدهای بیشتری به دست آورید.
ارسال داستانهای قابل اشتراک گذاری یکی از بهترین راهها برای این کار است. این میتواند کارتهای نقل قول مربوط، بازیهای این یا آن، یا نظرسنجی باشد. نکته اینجاست که داستانها باید جذاب و چیزی باشند که همه بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.
افزودن نام کاربری اینستاگرام در استوریها ایده خوبی است و اگر کسی هنگام اشتراک گذاری شما را برچسب گذاری نکند، مفید خواهد بود. همانطور که افراد بیشتری داستانهای شما را به اشتراک میگذارند، بازدیدها افزایش مییابد، در حالی که میتوانید انتظار داشته باشید که دنبال کنندههای جدیدی نیز داشته باشید.
استوری اینستاگرام تعامل را افزایش میدهد
اکنون که نکات موثر در افزایش بازدید از استوریهای اینستاگرام را میدانید، آنها را امتحان کنید. مطمئناً میتوانید داستانهای خود را به تعداد بیشتری از مردم برسانید و فهرست دنبال کنندگان خود را افزایش دهید.
همچنین بسیاری از ابزارهای آنلاین را پیدا خواهید کرد که به شما در مدیریت حسابهای اجتماعی مانند Instagram کمک میکند. یکی از این ابزارها Crowdfire است که ویژگیهای اولیه رایگان را برای شروع به شما ارائه میدهد.