مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در راستای توسعه دولت الکترونیک ارائه ۲۷ خدمت این شرکت الکترونیکی شده و بدون نیاز به مراجعه حضوری قابل انجام است.
وی بیان کرد: در زمان حاضر خدمات درخواست انشعاب، کاهش یا افزایش آمپراژ، تفکیک یا ادغام انشعاب، اصلاح سرویس، قطع و وصل انشعاب، تغییر مکان داخلی، نصب مجدد انشعاب، جمع آوری موقت انشعاب به صورت غیرحضوری به مشترکان ارائه میشود.
حشتمی افزود: جمع آوری دائم انشعاب، آزمایش کنتور، تغییر تعرفه، اصلاح نام، تغییر نام مشترک، اصلاح اطلاعات و گزارش برقهای غیرمجاز از دیگر خدماتی است که به صورت الکترونیکی ارائه میشود.
وی گفت: اطلاع از خاموشیهای با برنامه، برطرف کردن خطر از تاسیسات مخاطرهآمیز، درخواست رفع حریم، اعلام مشکل روشنایی معابر، رفع مشکل ولتاژ شبکه برق، ثبت خسارت وارد به شبکه، ثبت سرقت برق، ثبت خسارت وارده به مشترکان، ثبت مکاتبات مراجعان حوزه برق و استعلام شبکه موجود توسط سازمانها و ادارات دولتی از دیگر خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر است که بدون نیاز به مراجعه حضوری برای مشترکان امکان پذیر شده است.
حشمتی افزود: شهروندان برای برخورداری از این خدمات باید نسبت به دانلود و نصب نرم افزار "برق من" درتلفن همراه خود اقدام کنند.