مدیرعامل شرکت ملی پست ایران از راه اندازی «سامانه هوشمند سنجش رضایت مشتریان» تا یک ماه آینده خبر داد.
معاون وزیر ارتباطات ادامه داد: با راه اندازی این سامانه، نظر مشتریان پیرامون چگونگی نحوه قبول و توزیع مرسولات ثبت و بررسی و مشکلات موجود در سریعترین زمان ممکن مرتفع میشود و شاهد رضایت بیشتر مشتریان خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت ملی پست به تغییر و بازنگری در زیرساختهای پست اشاره کرد و افزود: در ادامه هوشمند سازی مراکز تجزیه و مبادلات کشور، به زودی در مرکز تجزیه و مبادلات کشور واقع در چهارراه لشگر مجهز به بزرگترین و به روزترین دستگاه دسته بندی مرسولهها در خاورمیانه خواهد شد.
وی افزود: با راه اندازی این سیستم در مرکز تجزیه و مبادلات پستی کشور شاهد افزایش چند برابری سرعت سیر مرسولات، کاهش ضریب خطای انسانی و در پی آن ارتقای رضایت مشتریان خواهیم بود.