پخش زنده
امروز: -
مدیرعامل شرکت ملی پست ایران: رضایتمندی مشتریان، ساده سازی فرایندهای کاری، کاهش خسارت و غرامت و افزایش سرعت ارسال بستهها حاصل راه اندازی بیش از ۱۷ خط مستقیم مبادله پستی در استانهای همجوار بوده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی فر در جلسه بررسی عملکرد و سیاستهای شرکت ملی پست که با حضور مدیران شبکه پستی کشور به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به اینکه راهکار افزایش درآمد فقط افزایش تعرفهها نیست، افزود: باید دنبال راهکارهای جدید برای افزایش درآمد باشیم و مدیریت این است که بتوانیم با شیوههای جدید؛ درآمد، ترافیک و رضایتمندی را بالا ببریم.
مدیر عامل شرکت ملی پست به توسعه ناوگان حمل ونقل پستی اشاره و عنوان کرد: افزایش ظرفیت ناوگان پستی و اصلاح سایر فرایندها از جمله راه اندازی هاب و کانونهای های پستی و مکانیزاسیون آنها باعث افزایش سرعت و کیفیت خدمات پستی شده است.
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست با بیان اینکه اکنون بیش از ۱۷ خط مستقیم مبادله پستی در استانهای همجوار راه اندازی شده است خاطرنشان کرد: رضایتمندی مشتریان، ساده سازی فرایندهای کاری، کاهش خسارت و غرامت و افزایش سرعت ارسال بستهها حاصل این اقدام است.
سبحانی فر در ادامه به مزایای استفاده از ترولیها و جعبههای ویژه حمل امانات از جمله تسهیل امور، صیانت از امانات و کاهش هزینهها اشاره کرد و گفت: چیدمان صحیح، بار زدن به اندازه و استفاده مناسب از این تجهیزات پستی باید همواره در دستور کار باشد و مورد توجه و نظارت قرار گیرد.
وی با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت ناوگان حمل و نقل شبکه پستی و سرمایه گذاری در این راستا تاکید کرد: مشکلات موجود با پیمانکاران توزیع باید سریعتر برطرف شود.
مدیرعامل شرکت ملی پست همچنین از مدیران استانها خواست در صورتی که در باجهها و توزیع افراد مشکل فیزیکی دارند با وانتها کار کنند و خلاء آن نیرو با درخواست نیروی شرکتی مرتفع شود.
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست همچنین به استفاده مناسب و بهینه از کامیونهای خریداری شده شرکت و سرعت در رهسپاری امانات اشاره کرد و گفت: مشکلات جزئی که در بحث استانداردسازی این خودروها وجود داشت، رفع شد و خودروها در حال شماره گذاری هستند و تا دو هفته آینده واردسیستم حمل و نقل خواهند شد.
سبحانی فر خواستار نظارت بیشتر در حوزه قبول و ارسال مرسولات پستی شد و گفت: مدیران باید با دقت نظر بیشتر و بررسیهای دقیق مانع ایجاد مشکل و تخلف در عملیات پستی شوند.
وی به موضوع رصد هوشمند توزیع کالاهای اساسی که اخیرا در خصوص کالای مرغ صورت گرفته است، اشاره و خاطر نشان کرد: اهتمام و پشتکار مدیران در طرح نمونه رصد هوشمند مرغ و همکاری با وزارت صمت باعث شد این امر به کالاهای دیگر از جمله مرسولات پتروشیمی تسری یابد و مجوزهای قانونی نیز پیگیری شود.
مدیر عامل شرکت ملی پست با بیان اینکه امروز پست در راس خیلی از امور قرار گرفته است به بحث ثبت نام و تاییدیه مکانی دانش آموزان که در قزوین به صورت آزمایشی راه اندازی شده است، اشاره کرد و گفت: این گونه قراردادها درآمد مناسبی دارند و بانک اطلاعاتی شبکه را تقویت خواهند کرد.