در تیرماه امسال، بیش از یک میلیون خدمت از طریق درگاههای مجازی به متقاضیان و مشترکان گاز در گیلان ارائه شد.
حسین اکبر با اشاره به اطلاع رسانی این شرکت در خصوص انواع خدمات، افزود: بیش از ۴۵۳ هزار خدمت معادل ۴۴ درصد از مجموع خدمات ارائه شده به متقاضیان در تیرماه از طریق نرم افزار موبایلی شرکت گاز انجام شد.
وی همچنین از ارائه ۳۰۴ هزار خدمت به مشترکان گاز از طریق دفاتر پیشخوان دولت خبر داد و گفت: بیش از ۲۴۱ هزار خدمت در درگاه شرکت گاز و ۲۳ هزار خدمت هم با تلفن گویای ۳۴۱۴ ارائه شد که نمایش صورتحساب و پرداخت بدهی بیشترین خدمت ارائه شده به متقاضیان در این مدت است.
مدیرعامل شرکت گاز گیلان از همه متقاضیان و مشترکان گاز طبیعی درخواست کرد برای حفظ سلامت خود و اطرفیان و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه، از مراجعه حضوری به ادارات گاز خودداری کرده و همه خدمات مورد نیاز را از درگاههای غیرحضوری مانند نرم افزار موبایلی و سایت دریافت کنند.