پخش زنده
امروز: -
شرکت گاز گیلان: با ایجاد درگاههای مختلف، بهار امسال، ۲ میلیون و ۳۸۰ هزار خدمت، به مشترکان استان ارائه شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: به دلیل شیوع کرونا، جلوگیری از حضور مشترکان در شعبات این اداره، سه ماه نخست امسال ۲ میلیون و ۳۸۰ هزار خدمات غیرحضوری از طریق درگاههای اینترنتی شامل سایت، نرم افزار موبایلی، تلفن گویای ۳۴۱۴ و یا از طریق دفاتر پیشخوان به مشترکان گاز استان ارائه شد.
حسین اکبر افزود : از این تعداد خدمت ارائه شده ، بیش از ۷۷۲ هزار خدمت از طریق سایت، ۷۴۳ هزار خدمت از طریق نرم افزار موبایلی و حدود ۵۲ هزار خدمت از طریق تلفن گویای ۳۴۱۴ به گیلانیان ارائه شد.
وی با بیان اینکه نمایش قبض و بدهی، بیشترین خدمت ارائه شده به متقاضیان در این مدت است، از همه مشترکان درخواست کرد، برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه، از مراجعه به ادارات گاز خودداری کرده و همه خدمات مورد نیاز خود را از طریق درگاههای غیرحضوری دریافت کنند.