مدیرکل امور مشتریان شرکت توانیر از پرداخت خسارات تجهیزات مشترکین برق ناشی از اعمال خاموشیها، از طریق سامانه بیمه توانیر خبرداد.
وی با اشاره به اینکه هزینه پرداختی به مشترکین از بخشی از بهای برقی است که از قبوض مشترکین دریافت میشود گفت: برق به تنهایی سبب سوختن تجهیزات نمیشود، اما در کاهش طول عمر آن تاثیرگذار است، اگر در مواردی اعمال این خاموشیها سبب خسارات به وسایل شود بیمه توانیر هزینه آن را پرداخت خواهد کرد.
مدیرکل امور مشتریان شرکت توانیر گفت: این سامانه از سال ۹۹ راه اندازی شده و مشترکین میتوانند همه حوادث را در آنجا ثبت کنند و اگر وسیلهای سوخت، مشترک میتواند آن را تعمیر کرده و رسید هزینه انجام شده را در سامانه بارگذاری کند.
یاقوتی افزود: انتظار میرود طبق برنامهریزیهای انجام شده خسارات سال ۱۴۰۰ تا پایان شهریورماه پرداخت شود.
پیامک اعلام شماره شبا ارسال شده اما هیچ راه پیگیری و ثبت ان در سایت مربوطه وجود ندارد
لطفاپاسخگو باشید ، باتشکر
در تاریخ ۱۹فروردین ۱۴۰۱ آتیش سوزی کارگاه تولیدی واقع مبلمان در دزفول جاده کوپیته فلکه کپو مبلمان کوروش قبل از اتفاق آتش سوزی ۱۰ دقیقه برق دچار نوسان خواهد شد به فاصله ۶۰ متری کارگاه تولیدی از دستگاه های رسیدگی به این مجموعه در خواست کمک داریم
۲۰ نیروی کاری در این مجموعه مشغول ب فعالیت بودن
ترا خدا خسارت مردم بدید
تلوزیون براثر خاموشیها دچار مشکل شده ودر سامانه بیمه توانیر واپ برق من وتلفنی ثبت کردم ولی الان ۱۵روز گذشته هیچ پیامی مبنی بررسیدگی برای من نیامده تو قسمت پیگیریها هم از روز اول میزنه در حال رسیدگی این در حالی هست که من بلاتکلیف ماندم ونمیدانم چکار باید کرد هیچ شماره تماسی که بتوانم پیگیری کنم پیدا نکردم الان باید چکنم اگر اداره برق یک برج قبضش را پرداخت نکنی پیامک اخطار وسری نسبت به قطع برق اقدام میکنند ولی اینجا که باید پول پرداخت کنند هیچ کس پاسخگو نیست خواهشا پیگیری کنید .
دیروز به تاریخ ۱۶ تیر ماه ساعت ۴ بعد ازظهر برق منطقه رودکی جنوبی خ خمسه کوچه مظاهری پ ۲۴ زیر همکف رفته بود که بعد از آمدن برق یخچال
مادرم سوخته لطفا پیگیری فرماید
بسوزه الن از کجا بیارم درستش کنم بخدا
چیکار باید بکنم؟