بیش از ۱۴ هزار کاربر جدید از طریق نرم افزار موبایلی از خدمات الکترونیک شرکت گاز گیلان بهرهمند شدند.
حسین اکبر با اشاره به گسترش روزافزون کاربران خدمات دولت الکترونیک اداره گاز گیلان برای دریافت پیامکهای صورتحساب، افزود: بر اساس بازخوردهای دریافت شده، برخی از مشترکان خواستار افزوده شدن اطلاعات تکمیلی و ارائه جزئیات کامل صورتحساب گاز در پیامک هستند که اقدامات لازم برای اجرای این امر در حال انجام است.
پوی اضافه کرد: مشترکان این شرکت میتوانند پیامهای خود را از طریق سایت ، نرم افزار موبایلی، تلفن گویای ۳۴۱۴ و شماره پیامکی ۲۰۰۰۶۱۹۴ به اعضای کمیته رسیدگی به شکایات شرکت گاز اطلاع دهند.