مدیرعامل شرکت ملی پست: همکاری شرکت ملی پست و پست بانک در ارائه خدمت به مشتریان، تجربهای مبتنی بر مشتری محوری است و رضایت مندی مخاطبین را برای دو طرف به ارمغان خواهد آورد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آقای رمضانعلی سبحانی فر در آیین انعقاد تفاهم نامه شرکت پست و پست بانک که امروز انجام شد، شبکه پستی کشور را دارای ظرفیتهایی بی شمار برای ارائه خدمات اجرایی به نیابت از بانکها در سراسر کشور دانست.
وی افزود: خدماتی از قبیل احراز هویت مکانی، افتتاح حساب، توزیع کارتهای مشتریان، ارسال دسته چک و توزیع اخطاریهها و ابلاغیهها مواردی است که جزو خدمات قابل ارائه پست به شمار میآید.
معاون وزیر ارتباطات، خدمات گسترده پست در سراسر کشور به ویژه مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته را یادآور شد و گفت: ارائه خدمات بانکی به کمک پست در محل سکونت مشتریان گامی مهم در راستای ارایه خدمات مطلوبتر و رضایتبخش است که تاثیر بسزایی در کاهش هزینهها دارد.
سبحانی فر گفت: استفاده از زیرساخت شبکه پرداخت بانکداری الکترونیک توسط موزعین شرکت ملی پست وبهره برداری از ظرفیت شرکتهای پرداخت الکترونیک psp طرف قرارداد با پست بانک از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.